Indlæg af Heinzie

    Det kan du have ret i..
    Men igen, nu er der en del forskel på en Dual Core og Quad Core.
    Der er ikke den helt store forskel på en X6 og i7, så en i7 er helt klart fremtidssikkert endnu.

    Tjahh.. Det kommer an på hvad du skal bruge den til :)
    Hvis du skal have noget video redegering/rendering, så er en hexacore et fint valg. Men hvis du bare skal game osv, så er det ikke nødvendigt med 6 kerner. En i7 ville være nok ;)

    Rasmus, nu er det sådan at hvis politiet ser en der køre 60 km/t på en scooter, så stopper de ham/hende.


    Min ven kørte 55-60 km/t på vej til skole, og der var ingen på cykelstien. Han kørte pænt, men alligevel blev stoppet og fik en bøde på 1.000 kr,-


    Desuden var der ca 6-7 scootere der blev stoppe på strandvejen i Fredericia (HTX) De blev alle sat på et rullebånd og der var nogen som fik bøder ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Tror generelt folk der stjæler noget som scootere ikke har den højeste IQ :))?


    Det kan jeg kun give dig ret i! :9xo


    Glæder mig til at jeg finder ham ;) Står med en regning på 3.300 kr,- som jeg smækker i hovedet på ham når jeg ser ham. Hvis ikke han vil betale, ryger han en tur med på stationen :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Det er da lidt held i uheld må man sige :))


    Godt at du fik scooteren tilbage igen :)


    Hahaha ja.. Meeen, lidt "uklog" må man da være når man tager i skole på en scooter som man har nakket. I samme by. Så må der være en chance for at det kan være at ejermanden går på samme skole, eller at en anden ven kan genkende den.


    Kan forstå hvis man nakker en scooter i middelfart eller vejle eller kolding, og så køre den til fredericia men come on.. IQ må han da mangle.

    Jeg fik den anmeldt søndag, så jeg ved ikke kom de overhovedet fik set min anmeldelse.. Men da jeg stod nede ved min scooter hvor der også stod en helves masse politifolk, så fortalte jeg dem bare min historie om at den blev stjålet natten til søndag, og at jeg havde anmeldt det til dem. Han sagde bare at jeg skulle hente en boltsaks og få den fri så jeg kunne få den med hjem igen.


    Nu hvor du siger det, så tror jeg da lige at jeg skal ringe til min forsikring. Tror sku jeg har glemt at ringe til dem.

    Politiet har ikke fundet ham, men har en mistanke om hvem det er, så skal nok opspore ham på et tidspunk.


    Min scooter var helt standard da jeg havde den, men nu synes jeg at den køre lidt underligt. Og med det mener jeg at den køre lidt mere end hvad den må. Den har et hurtigere optræk, men køre cirka 5-6 km/t hurtigere. Nu er den oppe på cirka 41 km/t på lige vej. Før kørte den godt 35 km/t

    Alright.. Thanks Foxx, har lige anmeldt det til politiet, og skal i morgen ringe til min forsikring og sige det. Nu er det ikke fordi at det var min eneste ene da den var ved at være 10 år gammel og har rundet de 26.000 km, var vist også på tide at få en ny.

    Hey guys.. Jeg var i dag på besøg hos min søster for at se fodbold. Da jeg så skulle hjem, var min scooter stjålet.


    Den var parkeret 2 meter fra indgangen til deres lejlighed. Den blev ca stålet mellem 00:30 og 01:00. Det er en rød PGO G-Max, med en flække ved forreste venstre blinklys og der hvor nummerpladen plejer at være, er der en sort aliuminiums plade. Jeg befinder mig i Fredericia. Gaden den blev stjålet på er Bragesvej.


    Hvis der nogen der bor i området, og ser den, beder jeg venligst om at ringe til mit nummer: 75934361. Den der finder den får gerne noget som tak for hjælpen.


    En ting mere, hvordan skal jeg reagere på dette? det er første gang at jeg får stjålet en scooter. Skal jeg bare ringe til politiet? er der andre ting jeg kan gøre? Har prøvet at køre lidt rundt med min søster dog uden gevinst.


    SCOOTER FUNDET!
    Jeg mødte i skole i dag, og satte mig ud i kantinen for at arbejde med nogle opgaver. Jeg kigger så ud af vinduet, og ser så at der er mega politi razzia på vores skole. Alle scootere blev tjekket. Jeg kigger så over hvor der står nogle scooter, og blandt dem ser jeg en rød PGO G-Max, jeg tænker bare at det er løgn hvis det er min. Jeg går så der ud og rigtigt nok, min G-Max. Spaden som havde nakket den har så brugt den til at køre i skole med, lidt dumt når det lige er min skole.. Men det kunne han jo self. ikke vide. Tja, jeg sagde det så til en af politimændende der henne, og nu sidder jeg her igen i kantinen og skriver dette :) Politiet har nogle billeder af ham, og de prøver at finde ham. Scooteren er i OK stand, der er nogle små mangler så som fx min aluminiums plade, benzindækslet brækket op og låsen skiftet ud. Min hjelm til 500 kr,- er også væk :/

    Det er rigtigt nok som de andre siger med hensyn til GTX 460 vs HD 5850


    Det vil næste være spild af penge at investere i et 5850. Du kan slet ikke mærke noget på ydelsen, men tværtimod kan du på prisen ;)


    Jeg vil også give GTX 460 et plus her fra.

    Hen Kenneth og velkommen til! :)


    Det var lidt svært med et så stramt budget til de krav du har, men håber at du er tilfreds med dette :)


    Bundkort: Gigabyte GA-P55A-UD3 (rev. 1.0) 956,00 DKK
    CPU: Core i7 I7-860 8 MB 1.900,00 DKK
    Grafikkort: XFX Radeon HD 5770 (1 GB) 1.158,00 DKK
    Optisk drev: LiteOn iHOS104 512,00 DKK
    Ram: Corsair XMS3 2 x 2 GB 682,00 DKK
    Harddisk: WD Caviar Black 500GB 32MB Buffer 445,00 DKK
    Strømforsyning: Corsair TX650W 674,00 DKK
    Skærm: BenQ G2420HDBL 1.510,00 DKK
    Kabinet: Cooler Master CM 690 II Advanced 737,00 DKK


    I alt: 8.574,00 DKK med skærm.


    Så må du lige stramme ballerne sammen og spare de sidste 574 kr,- op :crazyeyes:

    Hvad er dit bundkorts producent navn og model?


    Men det GTX 260 skulle gerne kunne køre på dit bundkort, da PCI Express 2.0 er bagud kompatible med PCI express 16x.

    Tjoo.. Mon ikke man kan forbedre nogle ting. Fx bundkortet, der står bare Asus kvalitets bundkort... Og strømforsyningen, det står bare "gaming" strømforsyning, det er sikkert ikke fx en Corsair der er i... Og til sidst, harddisken. Er det en 16, 32, eller 64 mb Buffer størrelse?


    Alt det kan man selv vælge når man samler. Og jeg er sikker på at for 6k, kan jeg sagtens samle en pc der ikke behøver at være meget bedre end den jeg linker til, men hvor du er sikker på at få kvalitets hardware som fx Corsair, WD eller Samsung harddisk osv..

    Hvad skal din pc bruges til, og hvad kommer den ca til at koste?


    Der er mange forskellige psu'er, jeg skal vide om du bare skal have en almindelig desktop computer, eller en gamer pc, eller en du skal overclocke :)


    Men mit nu og her bud er nok en Corsair TX650W eller Corsair TX750W.
    Det er gode kvalitets psu'er der kan holde til en del.