Ranks herinde...

• Hvordan er systemet med hensyn til hvornår man får flere herinde ?!?!

:drink:

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Originally posted by Squall
    Klik her

Skulle jeg lige til at skrive, men du kom først ;)

Men ja .. Sådan fungere det. Nok ikke det vigtigste at gå op i herinde ;)

Edit: Altså mener det ikke er så vigtigt hvor høj en rang man har :)

Skulle jeg lige til at skrive, men du kom først

Men ja .. Sådan fungere det. Nok ikke det vigtigste at gå op i herinde

Edit: Altså mener det ikke er så vigtigt hvor høj en rang man har

Jov KRIG :evil: Nej :boxing: AVV :boxed: okey X(

Hehe, lol ..

Men synes det var et fair nok spørgsmål at stille

jo helt klart! syns det er smart så kan man se hvor aktive de forskellige er herinde og det smart :)
    Syns godtnok du er lidt for aktiv for mig ;)

Men godt sprøgsmål har aldrig selv set den liste så det var da godt at få det op på banen :)

Originally posted by kimsdipchips

jo helt klart! syns det er smart så kan man se hvor aktive de forskellige er herinde og det smart :)
    Syns godtnok du er lidt for aktiv for mig ;)

Men godt sprøgsmål har aldrig selv set den liste så det var da godt at få det op på banen :)

Tror jeg er alt for aktiv eller også har jeg bare alt for megen tid til at kigge på siden :boxed:

Sådan går det somregel når man har "ferie" fra skolen !

• Jeg har også været lige ved at oprette en lignende tråd, men så kiggede jeg heldigvis under FAQ på forside. ;)

EDIT: Det er på forsiden inde i forumet.

• Damn det spørgsmål har klinget meget herinde. 8o

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Tjaa.. Det var vel rart nok at vide.. Ikke fordi jeg går specielt højt op idet :)) ...

Tak for hjælpen !!!

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Nu vi er ved det. Kan der ikke kommer flere ranks på? Sådan når man når længere op?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Nu vi er ved det. Kan der ikke kommer flere ranks på? Sådan når man når længere op?

Ja så kunne mods få grønne stjerne - så er der flere blå til os andre :T