Hvorfor har man en grund uden naboer til 2 sider

  • Hvorfor har man en grund uden naboer til 2 sider.


    Skal til at klippe hæk, og jeg skal selv klippe det halve på begge sider suk.


    Og der er hæk hele vejen rundt om grunden.


    hæk hæk hæk .... ;(

  • så har du heller ikke folk der brokker sig. Der er masser af fordele, lige ud over hækken :roller:

    - MSI GT70 2PC DOMINATOR
    - Intel PM87
    - Intel Core I7-4810QM 2,8Ghz
    - 1x8196 Kingston PC12800 Ram DDR3 800Mhz / 11-11-11-28
    - nVidia GTX870 (941-2500)@(1010-3100)
    - 256GB Samsung EVO840 (C+E) / 1000GB HGST 7200 rpm (D) / 3TB Seagate (Extern)
    - 17,3" Widescreen 1920x1080/60Hz / 180Watt PSU / Logitech G3

    Rettet en gang, sidst af Zpike ().

  • Bare start den benzindrevne hækkeklipper uden lydpotte op en søndag morgen ca 0600-06.30, det skal de nok sætte pris på.
    De får jo mulighed for at klippen deres del af hækken inden morgenmaden ;), samt morgenstund har guld i mund :D.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Det er fordi du bor ude på lars tyndskides mark 11, jeg sagde du skulle blive inde i centrum ved mig :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    Det er fordi du bor ude på lars tyndskides mark 11, jeg sagde du skulle blive inde i centrum ved mig :P


    det er altså inden for byskiltet - også kun lige :P

  • Som min far siger: "Jeg vil kun bo i et hus hvor man kan stå og pisse på alle 4 hushjørner uden at blive forstyrret."


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Edit: :goodpost: /Edit


    hvis bare det var det eneste nabo problem jeg havde...
    har desværre ingen hæk men kan til gengæld blære mig med at have techno spillende jfolser fesglade studerende uden pli , knallert bøller og nu også en enkelt junkie som naboer...


    pinky du skal bare være glad for at der ikke er nog en på den anden side af hækken.... :pokey: :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af emma
    Du må gerne få min nabo!
    Hvis dit eneste problem er, at du selv skal klippe din hæk, så er du en velsignet person!


    Jeg har masser af andre problemer, de har bare ikke noget med fysisk aktivitet og slid uden for at gøre :))



    Så er de første 110 meter hæk blevet klippet og 10 træer/buske beskåret. Så er der kun 70 meter hæk tilbage og så lige en masse ture til genbrugen.


  • Hæk-affaldet kan du reducere 80%, hvis du lige kører over det med plæneklipperen først.. Så der kun 1 tur til lossepladsen :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb