All Points Bulletin

  • Spillet udkommer her den 2. Juli og er et MMO3rdPersonShooter af mangel på et bedre ord.
    Det minder meget om de seneste GTA spil. Er der andre end mig som gamede closed beta og tænker på at starte op her den 2. Juli.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Spillet udkommer her den 2. Juli og er et MMO3rdPersonShooter af mangel på et bedre ord.
    Det minder meget om de seneste GTA spil. Er der andre end mig som gamede closed beta og tænker på at starte op her den 2. Juli.


    jep.. jeg tænker på det samme :) men var så heldig at komme med i PTW, så kan stadig spille det for free hehe


    men for mig at se er det et super godt spil hvis man kan lide den slags spil :)


    hvad synes i om deres betalingsmodel??

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • så vidt jeg har forstået kan man vælge at købe 30 dage (som i wow) eller betale i reele spil timer..


    har ikke fulgt sindsygt meget med, men det er sådan jeg lige PT forstod det da jeg læste om den.. er faktisk ikke helt sikker på om de gik væk fra den og over til at betale óne time only

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Tror det var noget med 5 dollars for 20 timer eller 10 dollars for 30 dage. Sådan lige hvad jeg kan huske.
    Glæder mig til at komme igang med det :) Skal ha' lavet en Goku character.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Spillet virker meget sjovt i starten synes jeg, dog føler jeg bare at når man stille og roligt har noget vejs ende med Rating, og equipment så virker det tamt.. Det er stadig de samme missioner man tar dag ind og dag ud..


    Og blev da specielt ikke glad idag hvor de lancerer en ny patch som skulle rette en fejl med AMD Processore, og faktisk går hen og gør at man ikke kan logge ind overhovedet..


    Så hvis ikke der kommer noget mere end-gaming, tror jeg ikke jeg kan blive længe i spillet.. For så meget kan man jo heller ikke style sin bil / character :)


    *EDIT*


    Hvad angår spille tid så synes jeg dog det er super genialt, hvis man har en god metode og tjene penge på kan man sælge sine penge eller items for RTW Points på et market, og de RTW points kan man omsætte til spille-tid, så man kan reélt set spille spillet uden at betale mere end første gang... Også mens man er i Social district så tæller den ikke på ens spilletid heller, det er kun når du er i action :)

  • hvad gør man når ens spil når de 50 timers spilletid og man kun har under 200 RTW
    at købe tid for-skal man sælge items osv på markedet eller hvad ?
    please help

    Asus Rampage III Extreme x58. core i7 965.2stk Asus GTX480 sli
    6GB Dominator GT 2000mhz. 2x80gb X25-m Raid 0. 2x1TB WD HDD Raid 0. silverstone 1200w/ Cosair H70 .zallman
    multi Fan controller. HAFX.Razer Lachesis/Logitech G19/Piranha/Goliathus
    30" Dell + 2stk HP 23"Full HD. Creative 5.1 XFI