Indlæg af Gummi-And

    prøvede igen og fik så denne bedsked:


    izeX, SizeY, NumMips, GetD3DTextureUsageFlags(Flags), (D3DFORMAT)GPixelFormats[Format].PlatformFormat, GetD3DTexturePool(Flags), Texture2D->GetInitReference(), NULL ) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9texture.cpp:140
    with error E_OUTOFMEMORY,
    SizeX=8, SizeY=1, Format=G8=D3DFMT_L8, NumMips=1, Flags=, TexMemoryAvailable=699MB


    History:

    har lige installeret den seneste version af directX og men uden forbedring :(


    Direct3DDevice->CreateIndexBuffer(Size,Usage,Format,Pool,(IDirect3DIndexBuffer9**)IndexBuffer.GetInitReference(),NULL) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9indexbuffer.cpp:27
    with error E_OUTOFMEMORY


    History:



    tror i måske det har noget med RAM at gøre ?

    det hjalp desværre ikke =/


    jeg får denne besked når computeren crasher..


    Direct3DDevice->CreateIndexBuffer(Size,Usage,Format,Pool,(IDirect3DIndexBuffer9**)IndexBuffer.GetInitReference(),NULL) failed
    at c:\work\apb\branches\versions\1-2-0\1-2-0_casper\development\src\d3d9drv\src\d3d9indexbuffer.cpp:27
    with error E_OUTOFMEMORY


    History:

    har windows XP, jeg har desværre heller ikke mulighed for at køre spillet på andre måder da jeg starter det igennem steam.. syntes bare det er sjovt da spillet ellers køre som en drøm, kun for at crashe og fuldstændig stoppe hele computeren :<



    - noget er galt! :boxed: heh

    hvis du nu gad og føgle med ville du vide at dem der har pre-købt spillet fra dags dato kan spille spillet! (KTTC) check steam eller http://www.apb.com, og spar mig for dine dumsmarte kommentarer!


    bortset fra det.. er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem ? :<

    hej :)


    jeg har lige fået mig det nye All points bulletin spil og har lidt problemer med det..


    spillet køre perfekt, uden lag men efter et stykke tid crasher det, og jeg får et vindue med:


    - Taskmgr kunne ikke instalisere programmet korrekt.


    nogen der har en ide til en løsning eller er det helt håbløst ?

    hej :)


    jeg har lige fået mig det nye All points bulletin spil og har lidt problemer med det..


    spillet køre perfekt, uden lag men efter et stykke tid crasher det, og jeg får et vindue med:


    - Taskmgr kunne ikke instalisere programmet korrekt.


    nogen der har en ide til en løsning eller er det helt håbløst ?

    hey jeg har besluttet at anskaffe mig et nyt grafik kort, da mit ati radeon 3800 series er blevet lidt gammelt..


    hvilket kort kan bedst betale sig atkøbe, da de jo alle sammen koster den del? og kan de sidde på mit bund kort?


    ------------------


    core 2 duo E6750 3Ghz
    ati radeon 3800 series
    2 gb kingston ram
    Asus p5k bundkort


    kortet skal bruges til gameing og det ville være rart hvis jeg osse kunne sætte grafikken op, sådan så der er lidt flotte detaljer at kigge på når man spiller..

    HEJ! :)


    jeg sad og legede lidt med BIOS for en times tid siden, og besluttede mig for at gå fra 2.66 Ghz til 3.0


    det gik fint og jeg downloadede derefter cpu-z da jeg så min multiplier står på x6 istedet for x8?
    når jeg går ind i bios, står den dog på 8..


    i OCCT siger den det samme.. altså 6x multiplier og derved i cpu-z og OCCT giver mig en hastighed på 2.23Ghz



    i systemoplysninger og i bios står der 3 Ghz?


    nogen der ved hvorfor ?



    ----------------


    intel core 2 duo E6750
    2 gb ram
    radeon ati 3800 series
    Asus p5k