iPhone 4

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    3 kommenterede faktisk netop DOA - de sagde, at alle telefoner med fejl/DOA blev ombyttet; men at Apple havde specificeret, at 3 IKKE havde lov til det - og derfor var iPhones, som de enste telefoner, ikke med i denne serviceordning..


    Hmm, det lyder godt nok mystisk. Tror ikke på Apple er interesseret i at deres fejlproduktioner kommer ud til kunderne. De lever jo på, at alt hvad de laver er kvalitet? Så hvorfor smide produkter på gaden med fejl på? Syns det lyder som en søforklaring fra en sælger/support medarb. der ikke lige vidste hvad faaan' han skulle sige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Hmm, det lyder godt nok mystisk. Tror ikke på Apple er interesseret i at deres fejlproduktioner kommer ud til kunderne. De lever jo på, at alt hvad de laver er kvalitet? Så hvorfor smide produkter på gaden med fejl på? Syns det lyder som en søforklaring fra en sælger/support medarb. der ikke lige vidste hvad faaan' han skulle sige.


    Niks den er god nok, det samme gælder for TDC, jeg arbejder selv i TDC og vi har også fået specifik besked fra Apple om at ALLE iphone 4 uanset om det er samme dag som den kommer ud af pakken, så skal den på værksted og kunden får ikke en ny med det samme.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT


    Niks den er god nok, det samme gælder for TDC, jeg arbejder selv i TDC og vi har også fået specifik besked fra Apple om at ALLE iphone 4 uanset om det er samme dag som den kommer ud af pakken, så skal den på værksted og kunden får ikke en ny med det samme.


    og telia har samme regel :)


    DOA-regler er udbudt af producenten, og har intet med butikkerne som sådan at gøre. butikkerne kan vælge at sende den til rep eller de kan give en ny, da de blot får en ny fra serviceværkstedet, hvis den bliver godkendt som doa :) Apple har valgt ikke at have nogen DOA-politik, så under alle omstændigheder ryger de til rep.