• Quote

    Oprindeligt indlæg af garfish
    Jeg havde et dengang det hed icemat, det er et virkelig godt headset, indtil mikrofon klipsen knækkede og selve headsettet faldt fra hinanden..


    Jeg ville nok vælge et andet.


    Fravælger ikke et produkt pga een dårlig oplevelse med en clips!

  • Havde et par V1, som var udmærkede at have på. De gik dog til sidst i stykker i kabler, så det ene øre holdt op med at spille, så de røg ud. Clip on mikrofonen var også noget værre l*rt. Clip on mic'en var ikke noget at skrive hjem om. Vinklen passede ikke rigtigt med mine T-shirts så man kunne ikke høre mig - Ser dog ud til at de har fikset dét problem med de nye.


    Men eh... hvorfor lige skifte det dejlige stof ud med læder? Puha :P

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Havde et par V1, som var udmærkede at have på. De gik dog til sidst i stykker i kabler, så det ene øre holdt op med at spille, så de røg ud. Clip on mikrofonen var også noget værre l*rt. Clip on mic'en var ikke noget at skrive hjem om. Vinklen passede ikke rigtigt med mine T-shirts så man kunne ikke høre mig - Ser dog ud til at de har fikset dét problem med de nye.


    Men eh... hvorfor lige skifte det dejlige stof ud med læder? Puha :P


    Hehe ja, men der er nok en tanke med udskiftningen. Synes de ser mega fede ud, og så skulle lynden være god. Prisen skræmmer heller ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Fravælger ikke et produkt pga een dårlig oplevelse med en clips!



    Du spørg om mine oplevelser med det, og jeg fortæller dem bare? iøvrigt er jeg ikke alene om det.

  • har selv haft det og kan ikke anbefale det. det faldt simpelthen fra hinanden og det var ellers ikke fordi jeg havde brugt det meget, ej heller mishandlet det på nogen måde.


    der sidder nogle små skruer der holder bøjlen fast på "højtalerne" og det holder ikke i længden.


    det skal dog siges at lydkvalitet er ok i dem

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii