Hackers!!!

• Hey der!

Er jeg den eneste som har oplevet en del sære ting i MW2? Hold da op hvor er der mange som er begyndt at cheate! Man kan jo nærmest ikke spille på en server uden at der er en som bruger aimbot eller wallhack. Og hvad sker der lige for at man joiner en server med forskellige "mods"? Har været ude for at joine en server som level 42 2nd prestige og da banen var færdig var jeg lvl. 70!
    For helvede hackers, tag jer nu sammen og lad være med at ødelægge spillet! :pokey:

• Sådan har det skam været i lang tid, men ja de skulle til at tage sig sammen og stoppe med de skide hacks.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af !wfdi
    hop på BFBC2 vognen istedet for det er meget sjovere :-)

Jeg er også hoppet på bf vognen, men har dog spillet mw2 de sidste par dage pga den nye mappack:-)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• hehehe.. Spillede også på en hvor jeg fik en del point mere end normalt og mine to mates, der var med, steg også fra omkring lvl. 40, fordi de nakkede "hosten".

Jeg var flad af grin, for det spil bliver mere og mere en joke i mine øjne. I det gamle kunne man i det mindste finde en anden server, hvis man var inde på en med cheats.
    Det kan man ikke rigtigt her, hvilket også ville være til at se gennem fingre med, hvis deres IWNET kunne beskytte mod hacks/hackere, som var et af de "officielle" hovedårsager til deres brug af det.

Det har fejlet på alle områder, og jeg skal på ingen måde købe et stimulus-pack, der ikke giver den fornødne stimuli til at jeg gider tage det op igen. :D

BC2 er klart et godt alternativ i mine øjne, selvom mine eksamener forhindrer mig lidt i at spille ret meget :D

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

• Jeg er også gået fra MW2 til BC2. Desuden er jeg modstander af DLC-pakker, og syntes det er lidt optrækkeri at kræve penge for 5 maps (hvoraf jeg kan forstå at flere er genbrug fra første MW?)

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af ayu
    Jeg er også gået fra MW2 til BC2. Desuden er jeg modstander af DLC-pakker, og syntes det er lidt optrækkeri at kræve penge for 5 maps (hvoraf jeg kan forstå at flere er genbrug fra første MW?)

Jeps 2 af banerne er fra MW, Crash og Overgrown, de er bare blevet pyntet en lille smule.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af keand
    Har også selv BC2, men blev sku lidt træt af det. Syntes ikke det er nær så intenst som MW2. Nok også derfor jeg købte Stimilus pack. Men hold da op hvor blev jeg skuffet. Regnede med at de nye baner var intregreret, så man selv kunne vælge hvad man ville spille. Men nej! Totalt random gamemodes i stimilus package. Det holder da ikke?!

Tror nok det mest kommer an på gametype og dit Squad. Squad Rush skulle være rét intenst da man er meget få mennesker, og afhænging af ens teammates. Squads i sig selv er så desværre ikke så godt implementeret/udnyttet i spillet. De fleste spawner bare og løber frem og dør. Ingen teamwork/kommunikation overhovedet. Dét savner jeg på public servere - folk der ikke bare kommer til live, stjæler en tank med plads til 4 og efterlader resten af hans squad der råber efter ham med voice kommandoer X(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Tror nok det mest kommer an på gametype og dit Squad. Squad Rush skulle være rét intenst da man er meget få mennesker, og afhænging af ens teammates. Squads i sig selv er så desværre ikke så godt implementeret/udnyttet i spillet. De fleste spawner bare og løber frem og dør. Ingen teamwork/kommunikation overhovedet. Dét savner jeg på public servere - folk der ikke bare kommer til live, stjæler en tank med plads til 4 og efterlader resten af hans squad der råber efter ham med voice kommandoer X(

Hmm folk der stjæler tanks får mig til at tænke battlefieldheroes :D

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• JA FOR F..... - dét kan jeg da egentligt godt huske - og så servere fyldt kun med stealth class'en så at der hele tiden var 6 der fulgte efter én uden at man vidste det. :T

Ville faktisk være rart hvis MW2 var uden killstreak awards. De var nogenlunde i COD5, men gunships og lign. er bare gameenders hver gang jeg spiller. Jeg spiller for at skyde folk med mit gevær - ikke for at blive plaffet ned 8 gange i træk på de åbne baner, uden at kunne nå at fyre et missil af (som jo tilmed bare kan decoyes) X(

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• BC2 er nu heller ikke meget bedre...

Der er dog ingen cheaters (næsten) men forhelvede hvor er der mange som kun kan finde ud af at bruge enten 40 mm granater eller Gustavs.

Hader at komme ind på en server hvor der bare står 11 mand med 40 mm granater og spawn camper så det siger en ting.

Kunne de forfanden da bare ikke få lavet en stats pading server ligesom i BF2 også kunne de hoppe derind og lave alt deres lort i stedet for at ødelægge spillet for os andre...

• You're preaching to the converted Rasmus. Alle disse one shot - one kill våben burde tages ud bagved og skydes. Må dog indrømme at det er rét underholdene at fyre en tracer dart i nakken på en af disse tuber spillere, og så se min Gustav bore ham 5fod ned i jorden oppefra :$

Cyberduck

• MW2 blev bare for meget... - Det var et jævnt godt spil, LANGT bedre våben karakteristika end i BF.
    Selv på hardcore skal folk jo PLØJES ned med M60 for at dø, det var lidt bedre i MW! Hvorfor dør en spiller ikke, eller blir såret når jeg rammer med bare EEN 7.62mm kugle. Det er til at brække sig over, i MW vidste man at en G3 på hardcore kunne get the job done, men i BC, skyder man til højre og venstre med selv de kraftigste våben og folk løber bare videre.

- Men på den anden side ville spillet ikke virke hvis alle kunne oneshotte alle på alle afstande.

Gustav er effektiv, ingen tvivl, og hvorfor egentligt ikke - Skulle man relatere det bare lidt til virkeligheden, ville den jo være endnu bedre! -
    meeeen, sprintløbe og lade sådan en på samme tid.. Naaaarh vel!

Asus P5K Pro - Q6600 - 3.19ghz - G19 - Razer Mamba
    6GB Corsair XMS PC6400 @ 930
    Asus 470GTX @650/1725
    Logitech Z5500 @ Yamaha center, Ultimate fronte
    Samsung BW226 22" <> Samsung SAMP2370 23" led
    Sony KDL-40EX501
    Playstation 3 80gb
    X-360 Elite
    Apple Iphone 4
    Sony DSLT A33

• Pløjes? Du trænger da vist til at tage sigte min ven. Jeg kan snildt presse en 7-8 kills ned i et enkelt magasin på lang afstand. Bare fordi du sigter på midten af skærmen, betyder tyngde og vind ikke at den faktisk rammer. Det er jo til dels det at du mærker simuleret i BF2.

Modsat i MW2 hvor man kan ramme en person på 30-40m afstand med dual shotguns og dræbe uden at reloade. GG... :roller:

Cyberduck

Oprindeligt indlæg af JanB
    MW2 blev bare for meget... - Det var et jævnt godt spil, LANGT bedre våben karakteristika end i BF.
    Selv på hardcore skal folk jo PLØJES ned med M60 for at dø, det var lidt bedre i MW! Hvorfor dør en spiller ikke, eller blir såret når jeg rammer med bare EEN 7.62mm kugle. Det er til at brække sig over, i MW vidste man at en G3 på hardcore kunne get the job done, men i BC, skyder man til højre og venstre med selv de kraftigste våben og folk løber bare videre.

- Men på den anden side ville spillet ikke virke hvis alle kunne oneshotte alle på alle afstande.

Gustav er effektiv, ingen tvivl, og hvorfor egentligt ikke - Skulle man relatere det bare lidt til virkeligheden, ville den jo være endnu bedre! -
    meeeen, sprintløbe og lade sådan en på samme tid.. Naaaarh vel!

Typisk kommentar fra en MW2-spiller :D Spillestilen du har lært i MW2, kan du ikke bare direkte omsætte til noget brugbart i BF:BC2.

Alt bliver påvirket af tyngdekraften i BC2 - selv skud. Så sigter du på en der er 300m væk, så skal du skyde et stykke over, hvis du vil ramme ham.

Men du må da ramme helt af helvede til, hvis du bruger mere end 2-3 skud fra M60'er på hardcore, for at dræbe én.

Softcore er ikke værd at spille, da 40mm granater skader for lidt - samme med raketstyr, kampvogne osv.

• Nææææsten. Tracers er ikke påvirket - hvilket egentligt også leder tilbage til et af spillets problemer. Teamwork. De sidste 2? uger har jeg spillet random public servere med 32 spillere, og jeg har stort set været den eneste der har skudt en tracer mod noget i alt den tid.

Utroligt så stor en forskel det kan gøre at det fjendtlige hold har mistet alle deres vehicles lige efter spawn :$

Cyberduck

• Begyndte også lige i dag og bruger tracer pistolen for første gang.

Og hold da helt ferie det er sjovt at sætte en tracer på en spiller også bare hamre ham ned med en gustav der er simpelthen ikke noget mere tilfredsstillende :D

• Hæhæhæ - Shotgun taktikken er awesome. Har selv lagt mærke til at den kan skyde ret langt, men alligevel ikke langt. :))

Cyberduck