iPhone 3G 16GB - Hvid, helt ny.

  • Havde sendt min iphone til rep. hos telia for 3 mdr siden. Var dernede idag, og fik udleveret en helt ny.
    Imellem tiden har jeg dog købt en anden telefon, derfor sælges denne.


    Som skrevet, helt ny fra idag, orig. emballage + orig. tilbehør. Og selvfølgelig med den nye kvittering også.


    HBO: 4000 ,- Sendes, eller afhentes på Amager.


      [SIZE=7]
      -Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz-
      -Gigabyte X48-DQ6- -NVIDIA GeForce GTX 260
      -4X 2048Mb Coresair PC2-6400 [400MHz]-
      -Cyber Snipa Sonar 5.1 Pro Surround-
      -Smilodon Raidmax Gaming Development-[/SIZE]

  • Mange tak for de gode råd, men har allerede fået 3 henvendelser på den, så skal nok komme af med den. Den står jo i godt 5000 ny...


      [SIZE=7]
      -Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz-
      -Gigabyte X48-DQ6- -NVIDIA GeForce GTX 260
      -4X 2048Mb Coresair PC2-6400 [400MHz]-
      -Cyber Snipa Sonar 5.1 Pro Surround-
      -Smilodon Raidmax Gaming Development-[/SIZE]

  • Du mener vel 3GS står til 5000 som ny? Uden abbonnement vel at mærke. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Man kan få en HELT ny og ikke brugt 3G ved bibob til 3.456kr - Det er dog kun 8GB. Men stadig billigere + at man får 6måneder gratis 3g netværksforbrug med. og der er ikke noget bindende abbonnement.


    Man kan os få en 3GS 16Gb til 4.188kr altså 188kr mere. Men den er blot helt ny + det er med 6 måneders gratis 3g netværksforbrug. og det er heller ikk bindende.


    Så forstår slet ikk nogen vil give 4000kr for den du sælger.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Først og fremmest undskyld for off topic men tillader mig lige at referere til reglerne på tweak og det er ikke for at være specielt hellig, men når sælger siger han allerede har fået henvendelser synes jeg måske folk kan tænke lidt over følgende:


  • reflecter, hvis nu du læste overskriften på tråden, så blev du måske lidt klogere. ;-)
    Og som ovenstående skriver, så hold jer dog til det relevante..


    Uden tvivl, så kan han sagtens få i hvert fald 3500,-. :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chick
    reflecter, hvis nu du læste overskriften på tråden, så blev du måske lidt klogere. ;-)
    Og som ovenstående skriver, så hold jer dog til det relevante..


    Uden tvivl, så kan han sagtens få i hvert fald 3500,-. :-)


    Jeg tror at DU skal læse overskriften som er følgende:


    iPhone 3G 16GB - Hvid, helt ny.


    Jeg kan ikke læse at det er en 3GS, derfor spurgte jeg. Er det ok fjols?

  • Jamen reflecter.. det er jo slet ik noget jeg gider diskutere med dig. Eller for den sags skyld, noget vi ska diskutere her i tråden. Der er TALE om en 3G, som der tydeligt står i overskriften. At du så ik kan gætte dig frem til om det faktisk er en 3G eller en 3GS, det ka ik være mit problem. Jeg er da sikker på trådstarter godt ved hvad han sælger!


    "Jeg kan ik læse om det er en 3GS".. say what? Du har jo netop selv lige skrevet overskriften på tråden, som jo er 3G..


    Så inden du kalder nogen for fjols........

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Chick
    Jamen reflecter.. det er jo slet ik noget jeg gider diskutere med dig. Eller for den sags skyld, noget vi ska diskutere her i tråden. Der er TALE om en 3G, som der tydeligt står i overskriften. At du så ik kan gætte dig frem til om det faktisk er en 3G eller en 3GS, det ka ik være mit problem. Jeg er da sikker på trådstarter godt ved hvad han sælger!


    "Jeg kan ik læse om det er en 3GS".. say what? Du har jo netop selv lige skrevet overskriften på tråden, som jo er 3G..


    Så inden du kalder nogen for fjols........


    Jeg prøver en gang til, så du også forstår det.


    Der findes flere forskellige versioner af iphone, en almindelig 3G og så en 3GS. Der er kæmpe forskel i hastighed på disse telefoner og derfor spurgte jeg sælger, da det ikke stod særlig præcist i overskriften.

  • Jo reflecter. Der står at det er en 3g, og ikke andet.
    Havde det været en 3g (s) ville jeg ha skrevet det. Men det er det ikke.
    Overskriften skulle være til at forstå, og vil mene at det står der helt præsist.
    venlig hilsen Kim


      [SIZE=7]
      -Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz-
      -Gigabyte X48-DQ6- -NVIDIA GeForce GTX 260
      -4X 2048Mb Coresair PC2-6400 [400MHz]-
      -Cyber Snipa Sonar 5.1 Pro Surround-
      -Smilodon Raidmax Gaming Development-[/SIZE]