Bærbar printer

  • Hey jeg har en ven som skal til Århus i weekenden til en prøve for han kan blive optaget på et journaliststudie.


    Det kræver man selv har en printer med når man skal udskrive sin opgave.


    Derfor vil jeg høre om nogen kender til en god "bærbar" printer som kan købes i KBH området eller bestilles hjem fra nettet eventuelt inden for 2dage.


    Mvh Kasper

  • En lille All-In-One printer skulle sagtens kunne overleve. Hvis man dukker tidligt op, eller pakker den ud og tester dagen før, så kører den jo "ud af kassen" - altså hvis han har smidt papir i :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • Er det en joke?

  • Nej det er ganske normalt. Min kæreste blev også pænt bedt om at slæbe sin egen printer med til hendes eksamener både på VUC og nu Aalborg Universitet. I nødstilfælde kan man dog få lov at bruge censors printer, men de er sgu ikke glade for det.


    Mit råd til din ven er : Gå ned i din lokale IT-forretning, få et godt tilbud på en lille printer og tag imod det - medmindre han planlægger at bruge printeren meget udover et par eksamener er en tilfældig Brother / HP / *** udmærket god. Men hvis han forventer at printe en del mere i hverdagen (han vil jo være journalist) kan det godt være han skulle overveje at bruge lidt flere penge på en printer som kan holde til at man bruger den. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Tingen er at han har en stor brother printer derhjemme, med scanner og fax og hvad der ellers hører med. Han søger en lidt mindre som egentlig bare kan den ene funktion at printe, og så skal den helst være slæb bar. Men pga. af tidshorisontet vil et køb på nettet nu være en umulig risiko. Så tager nok bare i elgiganten.


    Tak for hjælpen.