Sidder lige og kigger ud af vinduet. Det her regnet det meste af dagen, men nu falder der snefnug!
hvad sker der lige for vejret - det sner
-
-
Danmark er et yndigt land!
-
Det er sikkert askeskyen
-
Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Det er sikkert askeskyen:hb:
-
Her vælter det bare ned, skulle ellers ha flækket noget brænde for en ven men det må jo desværre vente nu
-
Dear Iceland. We said send "cash", not "ash".
Men, jo.. Det må næsten være pga. asken
Den må gerne gå væk snart..
-
Synes da det er lidt småkomisk, at det meste af 2009 stod i miljøets tegn - ih og åh om global opvarmning. Og så bliver vinteren 2009 en pænt hård en af slagsen, der stadig byder på minusgrader hen til April/Maj..
-
vi har lige haft en lille sludbyge over Randers - vinden er nu også pænt kold. Godt at man kan fyre lidt ekstra op i pejsen, her sidst i april
-
Nu sner det også her i Høng, det er da utroligt det vejr.
-
det er bare naturens måde at holde alle de nye skud nede...
godt man ikke har en have lige nu ... -
Oprindeligt indlæg af xt0m
Synes da det er lidt småkomisk, at det meste af 2009 stod i miljøets tegn - ih og åh om global opvarmning. Og så bliver vinteren 2009 en pænt hård en af slagsen, der stadig byder på minusgrader hen til April/Maj..Der er rent faktisk målt nattefrost i alle årets måneder i Danmark. Det er bare ikke så tit det forekommer, men der kan godt komme frost i juli eller august f.eks. og frost i april er ganske normalt. I går morges var der rim her i Svendborg
Anders
-
Det er da piv-irreterende. For kun en uge siden spiste konen og jeg hjemmegrillet steg på terassen og nu er det på med vinterjakken når hunden skal luftes - overvejer at lade bilen stå i tomgang natten over for at hjælpe den globale opvarmning på vej igen
-
Kender det godt. Jeg gik afsted uden jakke, men kun skjorte på i morges. Det var lidt køligt, men ok og jeg tænkte det nok ville blive bedre i løbet af dagen alligevel. Da jeg skulle hjem var det ret koldt og regnede.
Jeg kan nu godt lide at der er vejrforandringer. Det gør det lidt mere interessant end hvis det var sol hver dag.
Anders
-
Det danske forår
-
sgu da ikke unormalt der falder lidt sne i april
-
min mormor kan huske det sneede på hendes fødselsdag.... og det er midt i maj
men klart folk WTF'er over det, det er ikke noget man ser tit mere...
men i har da en historie at fortælle jeres børnebørn... plus at i måske skal svare på hvad sne er
men sådan som det ser ud, så virker det der global opvarmning som fup
-
Oprindeligt indlæg af Foxx
min mormor kan huske det sneede på hendes fødselsdag.... og det er midt i majmen klart folk WTF'er over det, det er ikke noget man ser tit mere...
men i har da en historie at fortælle jeres børnebørn... plus at i måske skal svare på hvad sne er
men sådan som det ser ud, så virker det der global opvarmning som fup
Jeg tror egentlig man ser det tiere end man lige tror. Det bliver bare glemt lige så hurtigt. Skulle det ske igen næste år igen skal det nok komme som en overraskelse igen. Tænk på hvor mange det kommer bag på at det år efter år bliver glat på vejene når de kører i bil.
Anders
-
Oprindeligt indlæg af dna
Jeg tror egentlig man ser det tiere end man lige tror. Det bliver bare glemt lige så hurtigt. Skulle det ske igen næste år igen skal det nok komme som en overraskelse igen. Tænk på hvor mange det kommer bag på at det år efter år bliver glat på vejene når de kører i bil.
Anders
Syntes nu ikke rigtig man kan sammenligne de to ting, det er jo sikkert som ammen i kirken at det bliver glat hvert år, men det er langt fra lige så sikkert at det sner i april.
-
Oprindeligt indlæg af dasjap
Syntes nu ikke rigtig man kan sammenligne de to ting, det er jo sikkert som ammen i kirken at det bliver glat hvert år, men det er langt fra lige så sikkert at det sner i april.
Derfor er det også bare så meget mærkeligere at det kan komme bag på folk.
Anders
-
Oprindeligt indlæg af dna
Derfor er det også bare så meget mærkeligere at det kan komme bag på folk.
Anders
Ja det har du helt ret i, det undre også mig.