Skal ind og se den i aften

Terkel i Knibe
-
-
Gi lige et prej om den.. og om den kan ses af børn (7-8 år)
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Gi lige et prej om den.. og om den kan ses af børn (7-8 år)Jeg skulle have været inde og se den i går til forpremiere, men da jeg desværre skulle arbejde kunne jeg ikke selv bruge mine billetter ..
De to der overtog dem, mente helt klart der skulle være aldersbegrænsning på .. Den er grov, og der var flere med børn på 7-8 år der gik under filmen .. Så jeg vil ikke tro det er en god idé at tage børn på den alder med, selvom det selvfølgelig er en smagssag ..
-
Fuck den var griner!!!!!!!!!!!!
Og til dig "Falsk" den kan sagtens ses af børn på 7-8 år. det er måske ikke det hele de forstår, men de vil stadig syns den er sjov 100%.....
DEN SKAL SES, HVAD VENTER I PÅ!!!
-
Jeg var lige inde og se den i går.. og ja.. den er KANON sjov.. dèr!
Jeg ville ikke tage min datter med ind og se den.. hun ville få mareridt de næste par uger.. der er sgu for meget vold i den.
-
Hvorfor blev jeg lidt skuffet!
-
Oprindeligt indlæg af nist
[SIZE=1]Ska' du ha' toast, mormor? Ka' du ik' tygge den, mormor? Skal den ud i blænder'n, mormor? Jeg synes ikke rigtigt du siger noget, mormor. Ka du ik' tygge den?[/SIZE]Terkel i Knibe er da det bedste han har lavet IMO
Jeg syntes jul på vesterbro er det bedste.
-
Oprindeligt indlæg af nist
[SIZE=1]Ska' du ha' toast, mormor? Ka' du ik' tygge den, mormor? Skal den ud i blænder'n, mormor? Jeg synes ikke rigtigt du siger noget, mormor. Ka du ik' tygge den?[/SIZE]Terkel i Knibe er da det bedste han har lavet IMO
Siger han så heller ikke i filmen.. Spørg kun om hun ska ha en TÅÅÅST!
-
Oprindeligt indlæg af Mazie
Fuck den var griner!!!!!!!!!!!!Og til dig "Falsk" den kan sagtens ses af børn på 7-8 år. det er måske ikke det hele de forstår, men de vil stadig syns den er sjov 100%.....
DEN SKAL SES, HVAD VENTER I PÅ!!!
Jaah
For fed.. ;).. Ser den igen nu :D:D
-
hvis man ka li anders matthesen og jul på vesterbro, så skal den helt sikkert ses
-
Terkel styrer dér!!
-
Jep Terkel er gud
-
Så lige den film i går, den var for nice
Cd'en syntes jeg var lidt plat dengang jeg hørte den, men filmen var skam udemærket
-
Den film er for cool
"6.a der lige i dit fjæs"
-
Surprice møgunger......skal i stjæle fra onkel stewart