jeg sidder og får lyst til at game lidt SimCity Societies igen, men når jeg har installeret det kan jeg ik starte spillet up, så svare den ik, og hvis jeg installer update 1 start gamet stadig ik og installer jeg så update 2 fejler den, nogen som ved hvordan man ka få den til at virke på Windows 7 Ultimate x86?

SimCity Societies på Windows 7?
- puma99dk|
- Lukket
-
-
Købte spillet igår på Cdon.com til 40kr...
Det har kørt ved fint hos mig, det eneste der har været var 1 crash på 4-5 timer pga. dens Autosave.
Ved så ikke om det er fordi jeg køre Windows 7 Pro, 64bit.. Og har ikke ændret på nogen Kompatibel til spillet, eller opdateret det endnu heller.
Måske kan en frisk installation rede det igen, bare husk backup af Gemte spil
-
nu havde jeg ingen savegame af det og det funkede os fint på mit setup i XP men ska snart ha formatteret gider bare ik, når jeg ska nu hdd her
-
Håber det okay jeg lige grisser din tråd med noget urellevant i forhold til dit spørgsmål..
Men hvor meget forskel er der på SimCity 4 og Societies? -
Oprindeligt indlæg af urbananen
Håber det okay jeg lige grisser din tråd med noget urellevant i forhold til dit spørgsmål..
Men hvor meget forskel er der på SimCity 4 og Societies?det gør du bare din lille grisebasse
*GG*
men hvis nitan ka få det til at virke fra cdon.com ender det jo nok med at jeg må ud og købe det og så gi min ven gamet tilbage
-
Oprindeligt indlæg af urbananen
Men hvor meget forskel er der på SimCity 4 og Societies?Vil sige der er stor forskel på hvordan man bygger byen op
SimCity 4 er hvor du bare laver f.eks. High Residental område også bygger den selv nogle bygninger op, og ændre dem som tiden går...
Hvor at Societies er lidt mere i stil med Sims synes jeg, Hvor du pladsere huse/bygninger og har forskellige ting du skal tage højde for som, Produktivitet, Velfær, Kreativitet, Spirituelt, Autoritet og Viden.. De kommer fra forskellige bygninger, hvor de hver i ser giver minus og plus. Og plus man har mulighed for grovt at opdele huse i forskellige kategorier
Evt. kig
Simcity 4: http://www.youtube.com/watch?v=8-mJQcrKSkY
Simcity Societies: http://www.youtube.com/watch?v=7CITnQz7V3M -
Som gammel Sim City 4 veteran, kan jeg sige at der er en mææææget stor forskel på de to. SC4 hælder mere til simulator siden hvor societies er mere leg og sjov (ikke at SC4 er kedelig ofc.)
SC4 har et kæmpe community hvor folk laver content og deler det. Der er også en del "diaries", byer med en baggrundshistorie og blogagtige updates i løbet af dens udvikling. Se f.eks. simtropolis.com
-
nitan købte du den som download?
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
nitan købte du den som download?Ja det gjorde jeg
-
-
-
Derfor min lille kommentar i brackets
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
hvornår har du nogensinde kunne stole 110% på Microsoft?
han skrev også kun 100%
ikke 110%
hehe CDON kører da ellers med et tilbud
40 kroner for simcity societies, og 29 for ekstraversionen (tror jeg det er)