Test af online backup

  • Syntes bare der nogle ordentlige løsninger som ikke koster BOKSEN.


    De løsninger de sætter som gode koster jo en formue :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supervejle
    så vidt jeg ved er gmail backup gratis.


    Der er bare ikke noget plads.....


    Når jeg har et sted imellem 500 og 1000gb jeg skal have taget backup af så kan jeg ikke bruge de 6-7 gb google giver en at rode med til ret meget :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nikolas
    Hej allesammen. Jeg kommer fra Dansave Backup. Dansave Backup er forholdsvis nyt som er kommet for at blive. Vores nye priser gøre os til Danmarks billigste online backup firma. Vi tilbyder også 4GB gratis backup. Går ind og tjek det på http://www.filebackup.dk


    Jeg har rapporteret dit indlæg. Reklame er ikke lovligt op Tweak.dk. Du skulle prøve at læse reglerne før du laver en tråd på forummet.
    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=


    -Frederik



  • synes du ikke du mangler at fortælle noget med din post?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    synes du ikke du mangler at fortælle noget med din post?


    Hvad mener du med det? Hvis du tænker på hans indlæg tildels kan ses som "reklame", kan man tydeligt se at grænsen til definering af reklame er hård-fin.


    Dropbox er virkelig genialt, specielt til projekt arbejder på skoler osv. synkronisering mellem alle medlemmer og alle ens computere, det fungerer virkelig godt.

    Jeg syntes der er forskel på at anbefale et produkt på baggrund af bl.a. personlige erfaring og til decideret reklame, men hvor grænsen går er meget svær at sætte, især fordi Nikolas ved en hurtigt omformulering nemt kunne få det samme budskab igennem selvom det ikke var "sat op" som reklame.


    On topic: Jeg bruger selv dropbox, det hjælper mig med at holde mine filer hurtigt, nemt og problemfrit opdateret mellem min bærbare og stationære pc uden jeg skal tænke over det.
    Har også bullguard som fulgte med en sikkerheds pakke i 2år, men det er ikke noget jeg gør brug af.


  • Tror du misforstår det, han smider et referal link.... så han selv får ekstra plads ud af det... dårlig stil ikke at gøre opmærksom på det!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m



  • Fail :crazyeyes:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Tror du misforstår det, han smider et referal link.... så han selv får ekstra plads ud af det... dårlig stil ikke at gøre opmærksom på det!


    :goodpost: :D