Firefox fryser på FB

  • Hey peeps.


    Når jeg er på facebook, og nogle skriver, er det som om min firefox fryser et kort øjeblik. Det er ikke ret langt tid, men langt tid nok til at det går mig på nerverne. Jeg har fjernet alle unødige plugins, og den er selvf opdateret. Jeg bruger 3.6.


    Nogle der ved hvordan det kan løses?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy
    Hey peeps.


    Når jeg er på facebook, og nogle skriver, er det som om min firefox fryser et kort øjeblik. Det er ikke ret langt tid, men langt tid nok til at det går mig på nerverne. Jeg har fjernet alle unødige plugins, og den er selvf opdateret. Jeg bruger 3.6.


    Nogle der ved hvordan det kan løses?


    brug chrome :9xo


    har du prøvet at smide det ud og ind igen??

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    brug chrome :9xo


    har du prøvet at smide det ud og ind igen??


    Nej, ellers tak :-) Har prøvet at reinstall, men det gav ingen resultater.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy


    Nej, ellers tak :-) Har prøvet at reinstall, men det gav ingen resultater.


    kan ikke huske om FF sletter alle cookies og så videre ved reinstal, hvis ikke så prøv at slette alle midlertidige filer osv..


    når den fryser, hvor meget CPU/RAM bruger den så?? prøv at have Taskmanageren kørende mens du surfer og se om det stiger afsindigt næste gang den gør det

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Min gør det samme, og det har intet med processer eller hukommelsen at gøre. Hele Firefox fryser bare i op til 10-20 sekunder, og det sker hvert halve minut eller sådan noget.


    EDIT. KUN når man bruger den indbyggede chat i Facebook.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Min gør det samme, og det har intet med processer eller hukommelsen at gøre. Hele Firefox fryser bare i op til 10-20 sekunder, og det sker hvert halve minut eller sådan noget.


    EDIT. KUN når man bruger den indbyggede chat i Facebook.


    Lige præcis! Det er når nogle skriver. Irriterende.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • og det kan ikke være noget java eller flash som skal opdateres??

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his