WOW GULD SÆLGES

• Wow....du er da godt nok ikke ked af dét. :roller:

Edit: I andre kan godt spare jer udmattelsen. Tråden ér allerede rapporteret til Burger. :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

• så vil man da bare have sin account lukket :pokey:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• Man kan også bare report mailen til blizzard, det er sikkert same mail han bruger til WoW :-)

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Oprindeligt indlæg af Helmer
    dont be a dick guys :) :finger:

helmer er det dig der har oprettet dig 2 gange :9xo :crazyeyes:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af |KTS|

Den synes du ikke lige du kan regne ud...

i dont get it :)

Hvis du mener DOnt be a dick ( som ental ), hvorefter jeg siger guys, så forstår jeg, men lader i mig nu ligge her at rodne på en joke jeg ikke forstår ;D

Oprindeligt indlæg af Helmer

i dont get it :)

Hvis du mener DOnt be a dick ( som ental ), hvorefter jeg siger guys, så forstår jeg, men lader i mig nu ligge her at rodne på en joke jeg ikke forstår ;D

LOL :crazyeyes:

det jeg mente var, at det var dig der havde oprettet denne tråd selv. og derfor skrev at vi ikke skulle være for hårde...

Dyas

Laptop
    PS3
    Wii

Oprindeligt indlæg af Dyas

LOL :crazyeyes:

det jeg mente var, at det var dig der havde oprettet denne tråd selv. og derfor skrev at vi ikke skulle være for hårde...

HAHA :D utroligt, at skulle have det forklaret, men nej jeg spiller sgu ikke WOW Dyas :) du kan tage en gang DOTA med mig, så skal jeg nok gå amok :D