• Jeg har brug for en ny mus. Jeg har kigget en del på http://store.razerzone.com/sto…93100/categoryId.35208800 og synes den ser rigtig lækker ud. Jeg havde også købt den hvis ikke det var fordi jeg har hørt så meget om dette problem med den. -> http://www.youtube.com/watch?v=JWxd5dXLh5M


    Første spørgsmål går på om i har nogle personlige erfarringer med musen. Og andet er så hvilke andre mus i kan anbefale.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • ingen erfaring med den


    Jeg har en Razer Lachesis. Meget tilfreds med den, man holder rigtigt godt på den.
    men hvis man er til højre muse er den nok ikke lige den man tager. ;D


    men den får nok 9,5/10


    synes den fungere bedst på en Qck måtte.

    Thermaltake Armor # Moded
    AM3 Phenom II 955 3.6 Ghz # Std Cooler
    Msi 790GX-G65
    Gainward GTX 285 # 702MHz / 1285 MHz / 1599 MHz
    Corsair XHMS3 1333 MHz DDR3 2Gbx2 # 1500 MHz
    Samsung 160 GB Ide
    Hitachi 320Gb

  • Bruger razor deathadder en rigtig go mus som passer mig ganske fint selvom jeg bruger den i venstre hånd og den er lavet til højre.


    Ville idag hvis jeg brugte højre hånd, kigge på deathadder 3500 DPI, eller en kone.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg anbefaler Logitech G5. Ved ikke hvordan den er sammenlignet med Razor eller Kone, men jeg har både en af den gamle version og den nye version G5 og de virker upåklageligt. :) Kører dejlig præcis og så kan man jo hurtigt indstille "hastigheden" i ved at klikke på et par knapper oven på musen. Her kan man selv indstille tre forskellige hastigheder, hvis man installerer det medfølgende software.


    Musemåtte ved jeg ikke hvad den kører bedst på, da jeg altid bare kører på det bord den nu engang står på. Har aldrig haft problemer med det hverken i FPS spil eller tegneprogrammer.

  • Razor har nogle fearures, som logitech aldrig får og samme vej rundt, Men til FPS spil findes der kun en mus for mig og det er en razor mus, det har ikke en dyt med udseende, men med føling for mig at gøre, den kunne have været lyserød, og jeg ville stadigvæk tage den fremfor for Logithech, grundet den passer mig bedst, softwaren er nemmere og mere præcis, samt den skal kke spille sammen med flere produkter som Logitech gør, andre vil sige det modsatte.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • ville nu smide penge efter en Roccat Kone hvis jeg var dig

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sENITY
    ville nu smide penge efter en Roccat Kone hvis jeg var dig


    :goodpost:


    Super god mus, har haft den i cirka. 5 måneder nu og kunne ikke være mere tilfreds!

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Mange tak for de mange svar. Tror det bliver en roccat kone hvis ikke der kommer andre anbefalinger der ændrer tingene dramatisk. Bestiller nok i morgen :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Hvis det var mig som skulle ud og have ny mus vil jeg tag et sted hen hvor jeg havde mulighed for at holde ved dem. Jeg har en Kone mus er okay glad for den. Men synes ikke den er så uber bedre en min gamle mx510 mus. Jeg har fundet ud af at G5 ligger meget bedre i min hånd. Hvilket jeg tror betyder meget. Har tænkt over at prøve den måske.

  • Ja det lyder jo fornuftigt. Men jeg kender bare ikke lige et sted hvor de har et bredt udvalg af gamermus. Nogen der kan fortælle mig om et sted. Ringsted, Haslev, Roskilde er de byer jeg har nemmest ved at komme til. Jeg skal selvfølgelig nok prøve selv at se om jeg kan finde ud af noget. :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Skal det absolut være den seneste..


    Jeg har 2 Razer Diamondback 3G og de funker perfekt.. ;)


    de er henholdsvis 2 og 3 år gamle :)

    ---------------------------------------------------------------------
    Gennemsigtigt plexiglas kabinet skal over styles nu.. :)

  • Forstår ikke helt meningen med din post. Foreslår du at jeg skal købe dem af dig eller hvad ?

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Det var for at give udtryk at selv ældre Razer muse er gode fremfor at vælge de seneste :)

    ---------------------------------------------------------------------
    Gennemsigtigt plexiglas kabinet skal over styles nu.. :)