Da klokken var 0.20 røg Internettet for flere af os på Fyn. Men den er så lige kommet tilbage her kl 10.10 TDC burde betale dummebøder barer et sted imellem 20.000 og 30.000 pr time
Skod ingen Internet i nat….
-
-
Quote
Originally posted by klf
Da klokken var 0.20 røg Internettet for flere af os på Fyn. Men den er så lige kommet tilbage her kl 10.10 TDC burde betale dummebøder barer et sted imellem 20.000 og 30.000 pr timeHehe, så kan du lære det !!!
-
dummebøder.... :]
-
Det er da altid noget de lægger det på det tidspunkt, istedet for at gøre det f.eks fra 14.00 => 00.00
-
Quote
Originally posted by Aerial
Det er da altid noget de lægger det på det tidspunkt, istedet for at gøre det f.eks fra 14.00 => 00.00
kan jag kun give dig ret i men de burte stadig betale dummebøder måske iform af dobbelt hastighed eller linene -
Uha. Det er jo lige til at få abstinenser af. En hel nat uden internet.
Har prøvet engang hvor mit internet ikke virkede i 2 dage. Har også prøvet at min hastighed var alt for lav i snart en hel måned. Det får man nul kompensation for. -
Quote
Originally posted by The Hans
Uha. Det er jo lige til at få abstinenser af. En hel nat uden internet.
Har prøvet engang hvor mit internet ikke virkede i 2 dage. Har også prøvet at min hastighed var alt for lav i snart en hel måned. Det får man nul kompensation for.Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en måned
-
Jeg har da heldigvis haft internet hele natten... Gik i seng ved 5 tiden, og der var der da masser af internet..
-
Quote
Originally posted by Aerial
Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en måned
de refunderede sg* en måned
damn hvor fedt
jeg har sonofon.og har leget fejlfinder for dem i et ½år
hvor jeg ringede til kundeservice hver anden dag og brokkede mig over at bilve smidt af eller nede gang i hastighed eller døde dynamiske ipèr
og nu ringer de sg* og spørg om jeg har problemer med deres nyeste opdateringer eller rettelser
får jeg nogen gryn eller rabat. NEJ -
Quote
Originally posted by Aerial
Cybercity koksede en gang for nogle år siden rundt i min forbindelse og det tog dem en hel måned af lave (havde så en 11mbit ved siden af - heldigvis) men de refunderede sg* en månedImponerende. TDC lod bare som ingenting.
De havde lige glemt, at det var en 1024 jeg havde, da de flyttede forbindelsen til min nye adresse og den første måned, havde jeg ikke den store tid til min computer. Da jeg begyndte at bruge den mere, gik det meget hurtigt op for mig, at der var noget galt.
Hastigheden var på 256. -
Quote
Originally posted by klf
Da klokken var 0.20 røg Internettet for flere af os på Fyn. Men den er så lige kommet tilbage her kl 10.10 TDC burde betale dummebøder barer et sted imellem 20.000 og 30.000 pr time
Der er stadigvæk sprete problemer på Fyn og Langeland lige pt.Tjaa dummebøde - skal dumme kunde så ikke også betale for at spile vores tid?
Teleloven siger faktisk at din linie skal være fejlrettet inden for 17 dage så vær du bare glad hehe -
Quote
Originally posted by klf
kan jag kun give dig ret i men de burte stadig betale dummebøder måske iform af dobbelt hastighed eller lineneHehe, står dog i kontrakten det skal være i 48 timer, medmindre det er blevet ændret siden sidst ..
Men jo, det er ikke noget som internettet der ikke virker, men midt om natten skader ikke så meget (jeg sover) ..
-
Quote
Originally posted by dkwolf
Tjaa dummebøde - skal dumme kunde så ikke også betale for at spile vores tid?
Teleloven siger faktisk at din linie skal være fejlrettet inden for 17 dage så vær du bare glad heheNej, skal de ikke betale for.. Kaldes service og med de priser TDC har, burde der være masser af service ...hæ hæ
17 dage
Jeg ville føle mig strandet på en øde ø.
-
Quote
Originally posted by The Hans
Nej, skal de ikke betale for.. Kaldes service og med de priser TDC har, burde der være masser af service ...hæ hæ
17 dage
Jeg ville føle mig strandet på en øde ø.
TDCs priser er sgu ikke meget højrere end alle andre - så jeg ville sgu finde det rimeligt med at dumme kunde for lov til at betale sig fra det
For meget service er skam ikke sundt for et firma. -
Quote
Originally posted by Macimuz
Hehe, står dog i kontrakten det skal være i 48 timer, medmindre det er blevet ændret siden sidst ..
Men jo, det er ikke noget som internettet der ikke virker, men midt om natten skader ikke så meget (jeg sover) ..
Hvis man er uden net i over 48 timer kan man få kompensation for den pågældende periode. Den regel gælder skam endnu -
Quote
Originally posted by dkwolf
Hvis man er uden net i over 48 timer kan man få kompensation for den pågældende periode. Den regel gælder skam endnuMente nok ...
Men man må da indrømme man nok ikke kan undgå internet der er nede bare engang ! Sålænge det ikke lige sker på det forkerte tidspunk ..
-
Quote
Originally posted by dkwolf
TDCs priser er sgu ikke meget højrere end alle andre - så jeg ville sgu finde det rimeligt med at dumme kunde for lov til at betale sig fra det
For meget service er skam ikke sundt for et firma.Har du ret i. Driller bare
Føler mig lidt som dum kunde, hver gang jeg ser kvartalsregningen på tlf og internet.
Der skal da godt nok lige betales noget... -
Quote
Originally posted by The Hans
Har du ret i. Driller bare
Føler mig lidt som dum kunde, hver gang jeg ser kvartalsregningen på tlf og internet.
Der skal da godt nok lige betales noget...Nu er det heller ikke altid de folk som står for servicen er født med alt for mange hjerneceller ! Har dog heldigvis aldrig oplevet det, eller haft noget vildere behov for at ringe til dem ...
Men har da fået forklaret et eksempel, hvor en skulle fejlmelde sin linie, men en tekniker skulle bare ringe. Det stod der i manualen, så det blev servicemedarbejderen ved med at sige...
Okay okay, manualer er også gode guidelinier ! Det skal de have ..
-
Quote
Originally posted by Macimuz
Mente nok ...Men man må da indrømme man nok ikke kan undgå internet der er nede bare engang ! Sålænge det ikke lige sker på det forkerte tidspunk ..
jeps sådan er det jo - nettet skal også vedligeholdes så nedetid kan ikke undgås, men kan holdes på et minimum
-
Quote
Originally posted by dkwolf
jeps sådan er det jo - nettet skal også vedligeholdes så nedetid kan ikke undgås, men kan holdes på et minimum
Yup, tror vores har været nede 2 gange, den ene gang skyldtes overgravet kabel, ikke TDCs skyld .. Den anden gang var det noget i Hernings omegn ..
Ellers havde de syg mange problemer i starten ude hos os, det varede et par uger, men siden da har det squ virket !