offtopic bigtime!


  • Syntes bare ristetløg ligner sårskorper ekstremt... remourøv den var ny!!Plejer at kalde det betændelse...Ik ligefrem noget der fremmer appetitten!!

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Den eneste måde jeg kan spise leverpostej på er enten med Agurk eller Rødbede.. Slet ikke nogen form for Mayo/Remulade eller Sennep.Eller Ketchup for den sags skyld...


    100 % enig der ;)


    Efter min mening er ketchup for folk uden smagsløg, hvis først man putter ketchup på noget, kan man sgu ikk smage det andet :P:rolleyes:
    (Nej, spiser stortset aldrig ketchup, heller ikk til pasta)


    Synes nu det bedste leverpostej er bedst når det er varmt, og så med lidt bacon på.


    Men hvorfor spise leverpostej, når man kan æde en god frysepizza. Eller bare et franskbrød med et godt lag nutella :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Shit - fatter ikke i ka æde al det snask på leverpostej - jeg nøjes med agurk eller rødbeder :P


    :ban: ;)

  • nejnej og atter nej...


    der ska sq et stykke franskbrød... pålægschokolade (nok ikk stavet rigtigt :dots: ) og så flødeskum ovenpå... gerne et ordentlig lag 8o

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by rusH


    :ban: ;)


    meget snask=meget godt :D
    lidt snask=øv kedeligt mad :(


    tænk på kvinder,jo flere jo bedre :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • ja! leverpostej med hindbærsyltetøj, peanutbutter, salatmayonaise og gammel torskerogn og stærk hvidløgsdressing... :)


    edit: nååh...hovsa jeg troede tråden var om at lave det bedste middel til at brække sig med, det virker sq sådan..... :] :)


    nå men jeg hader ihf. leverpostej, det smager af #¤&%!...næh, blændede grisseindvolde er ikke ligefrem på top10 af mine favoritter... :rolleyes: :tongue:

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hey så er det ikke kun mig der spiser det med ketchup på.


    man kan faktisk komme ketchup på alt stort set. bortset lige fra fisk. ham der har opfundet det er dælme genial



    ...Ja det kan godt være, men det er krafteddeme den sløveste koldskål jeg nogensinde har smagt!!


    :))

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hey så er det ikke kun mig der spiser det med ketchup på.


    man kan faktisk komme ketchup på alt stort set. bortset lige fra fisk. ham der har opfundet det er dælme genial


    Det er sgu da en sygdom når man skal ha ketchup på alt - kender selv et par stykker der lider af samme syndrom :P