offtopic bigtime!

• alt muligt, jeg prøver at holde det lidt sundt da jeg som eneste fungerende målmand i min boldklup, og på skoleholdte skal holde mig sund og rask og tip top til hver trænings kamp og kamp

jeg spiser ris, chapati hvordan man end staver tild det, og jeg spiser alt hvad min mor laver, undtagen lever og broccolli

• Angående lidt anderledes madder, så er der jo:
    Spegepølse og chokolade..
    Ost og chokolade
    &
    Jordbærmamelade og chokolade..

Og som i nok har opdaget, så er det hele med chokolade.. Jeg er mest tilhænger af en omgang rund ost, og en masse pålægschokolade.. så er den hjemme..

Hvis Jeg skulle holde mig til leverpostejen, ville jeg nok sige pepperrod,rå løg og agurk.. Det er sku' ogs' godt..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• jeg har pakistansk baggrund, det r runde og flade brød, jeg ser lige om jeg kan finde et billede, de minder meget om pandekager i udseende, men de smager fuldstændigt anderledes, ost brød og marmelade smager også godt

Originally posted by shahid_2dk
    jeg har pakistansk baggrund, det r runde og flade brød, jeg ser lige om jeg kan finde et billede, de minder meget om pandekager i udseende, men de smager fuldstændigt anderledes, ost brød og marmelade smager også godt

Jeg / vi her hjemme spiser en del udenlandsk mad, thai, spansk, italiensk...
    så alt har interesse.. :D

• jeg kan ikke finde noget billede da vi har spist ris i dag

men opsrift http://folk.uio.no/oeivinda/chapati.htm

jeg har ikke læst den så jeg ved ikke, min egen opskrift:

du skal blande mel og vand lige ligesom når du bager boller , så skal du tage runde stykker ud, ligesom pizzariarer har det, og så skal det flades ud med en kage rulle og varmes på en pande uden fedtstoffer,

husk at varme begge sider og lad vær med at punktere damp "poserne"l der kommer for det er varm luft derinde og så skla du huske at det ikke må brænde på for så får du bare kræft ;)

• Tak skal du have...
    Det vil jeg prøve en dag...
    Plejer ikke at brænde maden af. Vi har brændeovn hvis vi skal have varme.. :D

Glæder mig til billede en dag..

• Nu vi er inde på det med ulækker mad vil jeg lige komme med en lille beretning:

Engang på tur med folkeskolen i københavn ( :ban: ) boede vi på et lille klamt "hotel". Der var en slags tag-selv bord om morgenen, så der skulle vi self. ned. En af vennerne er sq mester når det handler om klamme ting. Nåh men først smurte han tand-smør på en skive rugbrød, dernæst et endnu tykkere lag leverpostej, næste lag bestod af en skive ost, så remoulade og til sidst ristede løg. !MUMS! :camp:

EDIT kan lige tilføje han også selv syntes det var for klamt så han spiste den ikke

• naan brød er skide godt
    arbejde med en fra tyrkiet
    han havde altid MEGET naan brød som han delte ud af .MUMS :T

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

tykkere brød, chapati minder om durum (stor shawarma brød) og naan er bare tykkere

Det lyder lækkert..
    Sommetider er det bare et brød man har lyst til, uden noget..
    og så en kølig.. :drink:

jeg håber den køling er de små mejeri vi aftalte at støtte ;)

:drink: ARLA :camp: <-Mindre mejerier

ja ja , da helt klart , altså en kølig cacaomælk ik´...

Jeg støtter nu også de små Bryggerier..

hvor kan købe deres mælk henne??? ;)

Jeg har lige en indrømmelse...!

Bryggerier med det mener jeg øl-bryggerier..
    Her oppe i nordsjælland har vi et lækkert bryggeri der heder Brøckhouse, de kan lave øl...
    Meget lille bryggeri.. men kvalitet..

:cheers: