hej... da jeg har modtaget en kæmpe regning på en millard kroner....
hjælp mig og forstå denne http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Apple-iPhone-3GS-32GB/
hvordan betaler man .... (3boost 399) jeg ville mene.... over 6 måneder
hjælp til at forstå dette
-
-
meget forvirrende skrevet.. kan du uddybe lidt mere hvad det er du er i tvivl om??
er det hvor meget du skal betale om måneden du er i tvivl om eller??
-
Hvad er du i tvivl om?
Når du køber en iPhone til 3000kr med 3Boost 399 koster abonnementet 400kr/md. Dertil skal selfølgelig lægges evt. udlandskald mv.
Hvad siger din regning? -
Jeg fatter ærlig talt heller ikke spørgsmålet (hvis der da er et), men en regning på en milliard kroner virker umiddelbart høj
Anders
-
Oprindeligt indlæg af Yonzie
Hvad er du i tvivl om?
Når du køber en iPhone til 3000kr med 3Boost 399 koster abonnementet 400kr/md. Dertil skal selfølgelig lægges evt. udlandskald mv.
Hvad siger din regning?+ alt hvad du har brugt udover 399. Dvs de 399 er minimums forbrug. Bruger du mere så koster det. Derudover er der oprettetsesgebyr på første regning.
/ask
-
Du har købt en iphone til 2.999,00 kr.
dertil et abb der hedder 3boost399og læs lige disse, så ved du nok hvorfor den er så dyr:
Detaljer om dit abonnement
Pris pr. måned 399 kr.
Oprettelse 199 kr.
Bindningsperiode 6 måneder
Taleopkald pr. min. 59 øre
SMS pr. stk. 20 øre
Videoopkald pr. min. 2 kr.
Opkald til 3Svar pr. min. 59 øre
Opkald til 3VideoSvar, pr. min. 2 kr.
Opkaldsafgift 35 øre.
Opkaldsforsøgsafgift 0 kr.
Takseringsinterval Pr. 60 sekunder
Opkald til 3Kundeservice 0 kr.
Opkald til Friendtones pr. min. 59 øre
MMS pr. stk. 2 kr.
Sms til udlandet pr. stk. 2,50 kr.
Data pr. MB (KB taksering) 10 kr.
Surf på Planet 3 i DK 0 kr.
Data i TDC's net pr. MB 10 kr.
Opsigelsesvarsel 1 månedjeg syns du skal lække mærke til Data pr MB, og MMS + SMS..
dvs at du betaler 399, og der trækker den fra hver gang du bruger nogle penge.
og det vil så sige at du har 399 og når du har brug 1 mb data så trækker den 10 kr fra de 399 og det samme med sms, opkald osv.. Når det så er opbrugt så tæller den op! -
Puuh hvor er jeg glad for jeg har Mi3G på mine iPhones og ikke 3Boost..
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Puuh hvor er jeg glad for jeg har Mi3G på mine iPhones og ikke 3Boost..ja, jeg har lige skiftet til mi3g os,
men det kan du ikke hos 3 hvis du skulle købe en telefonen samtidig, så skulle du op og betale 499 for den
men jeg gætter på han har brugt hans 3g forbindelse MEGET
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
ja, jeg har lige skiftet til mi3g os,
men det kan du ikke hos 3 hvis du skulle købe en telefonen samtidig, så skulle du op og betale 499 for den
men jeg gætter på han har brugt hans 3g forbindelse MEGET
kunne lyde sådan, med en telefon som iphone er det næsten et krav med fri data hvis ikke man vil overaskes af nogle meget grimme regninger..