amerikanske komikere???

  • er det bare mig eller er amerikanske komikere blevet enormt ringe de sidste par år???
    har lige brugt nogle dage med zulu i hånden og kigget på deres aften stand up.
    med bla martin lawrence, wanda sykes.


    samtidig så jeg lige eddie murphys raw show og noget bill hicks fra midt halfemserne.


    og til sammen ligning er de amerikanske komikere begyndt at blive ringere eller er det bare mig ???

  • Wanda Sykes og Martin Lawrence er ekstremt dårlige i forvejen - så det er nogle der er dumme at måle sig på og med... Men nu har jeg aldrig været glad ved Amerikansk Stand-up da jeg synes det ofte kører meget på patrioisme og klapsalver - eller "billige point" kan vi også kalde det.


    Hvis jeg endelig skal se udenlandsk stand-up så ser jeg gerne Robin Williams eller Eddie Izzard, et par af Chris Rock's show og Jimmy Carr. De kan sgu altid få mig til at grine.

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

    Rettet en gang, sidst af klovnemanden ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden
    Wanda Sykes og Martin Lawrence er ekstremt dårlige i forvejen - så det er nogle der er dumme at måle sig på og med... Men nu har jeg aldrig været glad ved Amerikansk Stand-up da jeg synes det ofte kører meget på patrioisme og klapsalver - eller "billige point" kan vi også kalde det.


    Hvis jeg endelig skal se udenlandsk stand-up så ser jeg gerne Robbie Williams eller Eddie Izzard, et par af Chris Rock's show og Jimmy Carr. De kan sgu altid få mig til at grine.


    Er Robbie begyndt at lave noget man kan grine af?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • jeg vil kigge på lee mack.
    vil opfordre folk til at kigge på bill hicks (revelations) og richard jeni (platypus man)
    de er sjovt nok begge to døde ....


    robin williams ? har han lavet noget nyt for nylig...


    hygge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    robin williams ? har han lavet noget nyt for nylig...


    Skal jeg så ikke kunne sige. Sidst jeg så noget fra ham var da han fremviste Spore på E3-2006 ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • der er stort set kun 1 amerikansk komiker der er værd at tale om


    George Carlin (may he rest in peace..)
    [Blocked Image: http://anthonygeorge.files.wordpress.com/2009/03/george-carlin1.jpg]


    Manden var simpelthen hyle morsom og fik spyttet ret mange shows ud (grunden kan man så finde i hans historie)


    Dog er Dave Attell også ret morsom
    [Blocked Image: http://jokes.mtvnimages.com/images/jokes_vertical/video/specials/dave_attell/attell_miserable_01_v6.jpg]


    Men han når ikke Carlin til sokkeholderne

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair


    Skal jeg så ikke kunne sige. Sidst jeg så noget fra ham var da han fremviste Spore på E3-2006 ;)


    Sidst han lavede noget, før det nyeste var Live From Broadway, hvilket er et show der virkelig kan anbefales.


    For nyligt har så lavet Weapons of self destruction - utroligt fedt show... han er så sindsygt sjov fordi han når så vidt omkring...


    Og ja, jeg mente self. Robin Williams - ved ikke lige hvad der skete der...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Russell Peters synes jeg nu er meget skæg. Han er vist Canadisk, men det gør vel ingen forskel :P


    Oprindeligt er han vel fra en anden baggrund? :P ellers har han squ taget hans skuespil til nye højder :)) men kanon underholdning fra ham ihvertfald :9xo

  • Jeff dunham

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Oprindeligt er han vel fra en anden baggrund? :P ellers har han squ taget hans skuespil til nye højder :)) men kanon underholdning fra ham ihvertfald :9xo


    Han har vist indiske forældre, men er født og opvokset i Canada, og havde aldrig været i Indien - så man kan vist godt kalde ham Canadier.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    det kan du **** bande på det er, selv uden hans dukker er han faktisk rimelig god


    Han er SKIDE sjov både med og uden hans dukker - har selv showet "a spark of insanity" men hans andre shows er også fantastiske!


    Kunne jo også nævne Stephen Lynch, også meget sjov komiker/musiker

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM