ny steelpad

  • He he... Kender den godt. ;)
    Min stedsøn har snakket om, at han vil ha' en af dem.
    Koster en 100 krone seddel.
    Han bruger en strømpe nu... :))
    Nogle af de dersens CS gutter, går godt nok højt op i det. :]

  • linket virker ikke (ihvertifald ikke ved mig) kan du ikke bare lægge billedet (hvis det er sådan et) ud i en "reply" eller hvad man nu skal kalde det

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • det er sq da bare en cykkel hanske med et andet logo ?... hvorfor betale 100kr for 1 hanske når man ka få et par for en 50,- i bilka... enda i nogle mer underlige farver :P

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Quote

    Originally posted by Mr.Cartman
    hvorfor overhovedet have en hanske på når man spiler :finger:


    Hvis man nu sveder lidt i hånden, er en handske en god ting. ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Hvis man nu sveder lidt i hånden, er en handske en god ting. ;)


    så kan man jo gå med handsker hele døgnet :T

  • Skal da prøves.


    Glæder mig til, der i fremtiden kommer et par targeting briller man skal have på når man spiller fps. Bliver fedt! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tror sgu også jeg skal prøve at have sådan en. Dog ikke fordi jeg er en CS nørd, men fordi jeg sveder meget i hånden! og det er vildt irriterende :]


    Og så kan man spise chips uden at fedte musen fuldstændig til :crazyeyes:


    Uden at have søgt selv, er der nogen der ved hvor man kan købe den?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Tror sgu også jeg skal prøve at have sådan en. Dog ikke fordi jeg er en CS nørd, men fordi jeg sveder meget i hånden! og det er vildt irriterende :]


    Og så kan man spise chips uden at fedte musen fuldstændig til :crazyeyes:


    Uden at have søgt selv, er der nogen der ved hvor man kan købe den?


    mus til højre
    chips til venstre.og et bukse ben inden man smider venstre hånd på skrivepladen :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Tror sgu også jeg skal prøve at have sådan en. Dog ikke fordi jeg er en CS nørd, men fordi jeg sveder meget i hånden! og det er vildt irriterende :]


    Og så kan man spise chips uden at fedte musen fuldstændig til :crazyeyes:


    århh hvad kan du tage chips op med håndfladerne??? (eller er det nogen andre handsker du kigger på) den teknik vil jeg gerne lærer af dig ;)

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Ser da sjov nok ud, der er ikke noget mere jeg hader end vis man spiller cs, også sveder ens hænder for vildt så bruger man lige 2 sekunder på af tørre sveden af i bukserne også kommer der lige en klam Terrorist og får HS... X(



    Kunne da godt finde på at bruge en Hund ( ;) ) på sådan en... :evil:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    http://www.steelpad.dk/


    Vildere :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless