Iphone hjælp

  • hej har problemer med iphone 2g den vil ikke starte op og computer kan ikke finde den det er lige som om der ikke er noget system på hva gør jeg? den bliver bare ved med at vise apple logoet

  • Hejsa.....


    Først... er du sikker på det er en 2G og ikke 3G ?


    Er du sikker på at den er ladet op ? lad den have ladestikket i når du tænder den...


    Hvis den er gået helt i baglås, kan du prøve at "genstarte" den, det gør du ved at holde både den øverste knap og den flade knap på fronten nede i 2 sek. Så skulle den gerne sige en klik lyd og genstarte....


    Du skal have Itunes installeret på computeren før du kan se din iphone.


    Mobo: Asus M3A78, AMD770, AM2+
    CPU: AMD Phenom Quad 9950 2.6ghz, Black Edition
    GFX: Sapphire Vapor-X HD 4890, 1GB Gddr5, 870mhz/1050mhz
    Ram: 2*2 GB OCZ Platinum PC8000 5-5-5-18 @ 800mhz 4-4-4-12
    HDD intern: WD Caviar 1TB, SATAII + 2x500GB SATAII
    HDD extern: WD Mybook Home Edition 2TB eSATA
    Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Bærbar: MM-vision NB585, Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Nettop: AsRock Ion-330, Windows 7 Home Premium, 64-bit

  • Der er ingen "iPhone 2g" og personen der har fået dig til at kalde den det, burde tæskes med et vådt håndklæde.
    iPhone = den gamle med metalbagside.
    iPhone 3g = den nyere model med plasticbagside og grå skrift bagpå.
    iPhone 3gs = den nyeste model med plasticbagside og chrom skrift bagpå.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Hvis jeg har forstået dig ret, er telefonen slukket?


    Er det fordi at den ikke reagerer når du forsøger at tænde den?


    Eller er den tændt og kan ikke reagere?


    Forsøg evt. med en anden telefon at ringe eller skrive til den.



    Hvis den er slukket, kan du evt. forsøge med at gå i recovery mode. Det gør man på samme måde som Humlegrib foreslår; Hold sluk knappen og Home knappen inde, indtil du har en reaktion på skærmen - bør ikke tage mere end 5-10 sek.
    Din iPhone behøver ikke være sluttet til computeren når du gør det, men det kræves for at gendanne hvis det er nødvendigt!


    Hvis du stadig ikke kan få liv i den, er det eneste tilbage at forsøge med at fjerne SIM-kortet og forsøge med ovenstående igen.. Sidste udvej, er et reparationsforsøg hos et værksted, men da det jo er en 2G'er, så hedder det en regning uanset hvad. :/


    Håber det hjælper dig! :)



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Der er ingen "iPhone 2g" og personen der har fået dig til at kalde den det, burde tæskes med et vådt håndklæde.
    iPhone = den gamle med metalbagside.
    iPhone 3g = den nyere model med plasticbagside og grå skrift bagpå.
    iPhone 3gs = den nyeste model med plasticbagside og chrom skrift bagpå.


    Nu er det sådan at det netværk som den første iPhone kører på hedder 2G, om ikke andet kaldes det.


    Har du ikke noget at byde ind med, andet end at rette på folk, så er der altid hol.dk

    Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
    Intel Core 2 Quad Q9550
    4x1 gb A-data PC6400 DDR2
    XFX Radeon HD 5850 Black Edition
    500W Cooled x Fractal Design
    WD VelociRaptor @ SQD2.5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Der er ingen "iPhone 2g" og personen der har fået dig til at kalde den det, burde tæskes med et vådt håndklæde.
    iPhone = den gamle med metalbagside.
    iPhone 3g = den nyere model med plasticbagside og grå skrift bagpå.
    iPhone 3gs = den nyeste model med plasticbagside og chrom skrift bagpå.


    Nu er det sådan at det netværk som den første iPhone kører på hedder 2G, om ikke andet kaldes det.


    Har du ikke noget at byde ind med, andet end at rette på folk, så er der altid hol.dk[/quote]


    Kunne ikke have sagt det bedre selv :cheers:


    Mobo: Asus M3A78, AMD770, AM2+
    CPU: AMD Phenom Quad 9950 2.6ghz, Black Edition
    GFX: Sapphire Vapor-X HD 4890, 1GB Gddr5, 870mhz/1050mhz
    Ram: 2*2 GB OCZ Platinum PC8000 5-5-5-18 @ 800mhz 4-4-4-12
    HDD intern: WD Caviar 1TB, SATAII + 2x500GB SATAII
    HDD extern: WD Mybook Home Edition 2TB eSATA
    Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Bærbar: MM-vision NB585, Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Nettop: AsRock Ion-330, Windows 7 Home Premium, 64-bit

    Rettet en gang, sidst af Humlegrib ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Nu er det sådan at det netværk som den første iPhone kører på hedder 2G, om ikke andet kaldes det.


    Har du ikke noget at byde ind med, andet end at rette på folk, så er der altid hol.dk


    iPhone kunne kaldes 'iPhone 2g' pga. netværket.
    iPhone 3G kunne kaldes 'iPhone 2g' pga. det er 2. generation iPhone.
    Altså kan 'iPhone 2g' relatere til både iPhone og iPhone 3G. Jeg har personligt set begge dele brugt.


    Jeg skrev hvad jeg skrev, så OP kunne forklare sig bedre og dermed få bedre hjælp. Jeg undlod at skrive mere så OP kunne prøve Humlegribs forslag, og vende tilbage med et positivt eller negativt resultat, inden han fik smidt 1000 forskellige løsningsforslag i hovedet der blot kunne forøge forvirringen.
    Hvis Humlegribs anvisninger ikke virker, er der to forskellige løsninger alt efter hvilken telefon det er vi snakker om, og det er derfor væsentligt hvad det er for en.


    Konklusionen må være at i begge kan stikke jeres negativitet op hvor solen ikke skinner, mit indlæg var en del dybere end som så.

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Hej alle I nørder.
    Min datter har pillet ved min Iphone, som jeg iøvrigt synes er MEGA svær at bruge. Nu er alting kæmpestort på skærmen!!?? Dvs jeg kan se 8 ikoner ad gangen, og kan ikke vælge svar når den ringer fordi det er helt nede i bunden af skærmen som iøvrigt ikke vil flytte sig når man gnider på den???? Så hjælp udbedes eller giv et bud på tlf. den er hvid og under 1 måned gammel, jeg er som sagt dårlig til at bruge den, vil gerne tilbage til sony..... (undskyld jeg bander!)


    Karina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kbergi
    Hej alle I nørder.
    Min datter har pillet ved min Iphone, som jeg iøvrigt synes er MEGA svær at bruge. Nu er alting kæmpestort på skærmen!!?? Dvs jeg kan se 8 ikoner ad gangen, og kan ikke vælge svar når den ringer fordi det er helt nede i bunden af skærmen som iøvrigt ikke vil flytte sig når man gnider på den???? Så hjælp udbedes eller giv et bud på tlf. den er hvid og under 1 måned gammel, jeg er som sagt dårlig til at bruge den, vil gerne tilbage til sony..... (undskyld jeg bander!)


    Karina

    Du har zoom-funktionen slået til.
    Sæt to fingre på skærmen og flyt fingrene sammen (hvis ikke det virker så prøv at tap en/flere gange med 2 fingre). Det burde reducere skærmstørrelsen.
    Gå ind i indstillinger, Generelt, Tilgængelighed og slå zoom-funktionen fra
    Jeg syntes du skal give den en chance, jeg er helt sikker på du bliver superglad for alle de fede applikationer der er til den :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny

    Du har zoom-funktionen slået til.
    Sæt to fingre på skærmen og flyt fingrene sammen (hvis ikke det virker så prøv at tap en/flere gange med 2 fingre). Det burde reducere skærmstørrelsen.
    Gå ind i indstillinger, Generelt, Tilgængelighed og slå zoom-funktionen fra
    Jeg syntes du skal give den en chance, jeg er helt sikker på du bliver superglad for alle de fede applikationer der er til den :D


    Tror nok hun har fundet ud af det efter 7 måneder ;)

  • LOOL, der er gang i det her forum, sorry så ikke lige dato´en :O

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR