• Du har vist ikke læst "spillreglerne" bare nogenlunde igennem. Bots og andre 3'parts programmer er ikke tilladt i WoW og kan/vil resultere i at du får din Konto frataget dig og dit Kreditkort banlyst (I alvorlige tilfælde). Velkommen til Tweak.dk :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ja hvor lamt er det lige at bruge sådan noget.....hvor fedt er spillet så ?

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • *ironisk*


    Ungdommen nu til dags får lavet lektierne, så hvorfor så bruge tid på at level en character op, når man kan få andre til det..


    Hvorfor skal ungdommen også bruge tid på en arbejde når de kan gå derhjemme på kontakthjælp som andre betaler for dem..


    *ironisk off*


  • haha ja :finger:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Muarghaha :D


    Hvor er i sjove


    Kender udmærket reglerne, men det er jeg da fløjtende ligeglad med.
    De banner ALDRIG, fordi jeg er betalende kunde.


    Hvem gider farme i timevis efter ting og sager måske? Ikke mig ihvertfald. Så derfor, Key bot start, grind i 9 timer mens jeg sover sødt. :)


    Næste morgen ligger der xx antal cloth, elementals eller wotever.


    :finger:

  • Hvem siger så ikke, at dele af ungdommen nu til dags, ikke springer over hvor gærdet er lavest.


    Det er smart at snyde, men skidt at blive opdaget, lær dog at spille spillet som det var tilsigtet, det kunne jo være du kunne lære noget af det.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • for de fleste gælder det om at have det sjovt når man spiller....men for nogen gælder det om at være den der er bedst / har mest. i den sidste gruppe er der nogen der bruger RIGTIGT meget tid på spillet og så er der de få der snyder lige som dig.


    jeg kan personligt være totalt ligeglad da jeg ikke spiller wow. men hvad er det helt præcist der gør at det virkeligt er så nødvendigt at snyde ?

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mads740
    De banner ALDRIG, fordi jeg er betalende kunde.



    Ak....ungdommens naivitet. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair



    Ak....ungdommens naivitet. :roller:


    hehe ja....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mads740
    Muarghaha :D


    Hvor er i sjove


    Kender udmærket reglerne, men det er jeg da fløjtende ligeglad med.
    De banner ALDRIG, fordi jeg er betalende kunde.
    :finger:


    Hahahaha - du skal nok blive klogere en dag :D - og det er der sikkerhed for når du bruger bots

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Sjovt at jeg ikke er blevet bannet endnu! Jeg har brugt fishing bots i årevis nu og er aldrig blevet bannet.


    Jeg ser 100+ bots farme på min server (bare tag til Borean Tundra og se hvor mange bots der farmer elementals) BG bots i Wintergrasp, fishing bots overalt osv. osv.


    Jeg har anmeldt 20+ bots (fordi de er konkurrenter selvfølgelig) men Blizzard er ligeglade, ugen efter ser jeg de samme bots farme 24/7.


    Jeg har farmet Disgusting Oozeling i ugevis og der er altid andre bots på samme lokation.


    Så chancen for et ban = 0

  • Jeg fik bannet en bot så sent som i lørdags. Jeg vil dog sige at det er unormalt at de banner on the spot. Normalt samler de data ind og på et eller andet tidspunkt rammer der en ban-wave hvor de lukker flere 1000 konti.


    Så jo, hvis du selv tror på at du er fredet fordi du betaler hver måned, så er du MEGET naiv.

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • :finger:Mads740
    :oops:
    Men seriøst Mads det er da åndssvagt at tro at du er fredet fordi du betaler...
    Tror du at Blizzard vil resikere at flere hundrede tusinde spillere i sidste ende holder op med at spille fordi de har fået nok af alle de bots?


    Kill one and save thousands


    De vil da hellere banne en person end at se folk holde op med at spille på grund af denne ene.
    Tænk logisk, ved godt det kan være svært når der ikke er mange celler deroppe i forvejen :boxing:



    :rules: :boxing: vs. Mads :boxed:


    mvh


    Martin :T


  • Du sidestiller et spil med et arbejde i det virkelige liv? Du bør da lige tage realitetshatten på, og vågne lidt op.


    At bruge en bot, er et spørgsmål om at man er træt af at blizzard trækker alt i langdrag, så man skal spille endnu mere - så de kan tjene endnu flere penge.


    Jeg spillede selv wow en i en overgang, og for faen hvor kan de dog trække alting ud. Jeg endte med at smide en fishingbot op, og høstede dermed en masse consumables til mig, venner og guildies.


    Ulovligt i følge bilzzard? Jeps. Pissehamrende kedeligt at fiske? JA. Spiller man fordi at det skal være sjovt? Jeg gjorde.. Så jeg brugte en fishingbot til at gøre det kedelige for mig, så jeg kunne have det sjovt når jeg spillede.


    Efter at have spildt nok tid i wow, besluttede jeg mig også for at stoppe med at spille - det var simpelthen blevet for meningsløst.


  • Tjoh, synes som end at jeg har min realitetshat på, også da jeg skrev mit indlæg.


    Hvis man nu bevæger sig lidt væk fra Wow, men bliver inde i MMO genren og tager et spil som f.eks. Star Wars Galaxies, eller bare hvilken som helst anden, så finder man nok også ud af at sådanne spil hvis man vil opnå diverse ting/statusser så kræver det at man arbejder lidt for sagen.


    Derfor valgte jeg at sammenligne WoW i ironiske træk med et arbejde. Jeg har det f.eks. bedst med hvis jeg spiller sådanne MMO spil, at man kan sige til sig selv, "Fuck hvor er det her fishing da bare nederen" hvor vi nok er meget enige, men splitter så ved at jeg siger "Nå nu tar jeg lige og spænder hjelmen, og tager 1-2 timer og fisker. Så kan jeg lige holde en pause derefter og lave noget andet". Når man så har nået sit mål, så kan man så være stolt over sig selv at have nået det mål.


    I dit tilfælde vil det nok bare ende ud med "Hmm.. Jeg gider sgu da ikke og fiske, jeg vil da hellere få et program til at gøre det for mig"... Og når du når dit mål bliver du så stolt over at, du nu kan sige sådan fik man lige sat det program op, og jeg kan nu få en falsk følelse af stolt hed :).


    Hvis man ikke vil indfinde sig på den metode spil laveren har lavet det på, hvor de så vidt muligt vil gøre det bedst for spilleren.. Så lad dog vær med at spille spillet, i stedet for at finde snyde veje så DU kan gøre det nemmere for dig selv. Du bruger jo sikkert også Aimbot mm. til FPS spil fordi der er nogle andre folk derude der har valgt at lægge tid i at øve sig i spillet og blevet bedre end dig.