Var der ikke noget med at man kun må have en bruger her på siden? Hvis man kigger på fødselsdags listen i dag, så ser det unægteligt ud som at der er en med to Og tillykke til ham

Kun en bruger?
-
-
Godt spottet, det må vi vist hellere kigge nærmere på
Du sidder måske og holder øje med hvem der har fødselsdag hver dag, for jeg fik da ingen hilsen i mandags?
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Godt spottet, det må vi vist hellere kigge nærmere påDu sidder måske og holder øje med hvem der har fødselsdag hver dag, for jeg fik da ingen hilsen i mandags?
Ja det gør jeg normalt, så det må du meget undskylde
Et forsinket tillykke herfra
-
Der er sørme en til i dag
-
Jeg skal nok kigge på det, men det bliver ikke lige i dag. Så folk med to brugere er fredet i julen. Det er dog rart når nogen gider bruge tid på at fortælle sådan noget
-
Hehe, hvor er det godt set dasjap
-
lol, intet går din næse forbi
-
Oprindeligt indlæg af Dyas
lol, intet går din næse forbiNiks jeg er der som en høg
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Jeg skal nok kigge på det, men det bliver ikke lige i dag. Så folk med to brugere er fredet i julen. Det er dog rart når nogen gider bruge tid på at fortælle sådan nogetDet er ikke for at være en sladder hank, men ret skal være ret
-
Endnu en, det er jo snart et fuldtids "job" det her
-
Hvordan ser du det? jeg kan bare se en masse navne
Nvm jeg så svinet :hb: -
Der er faktisk to gange to brugere idag - både malibux(x) og J.m. well (JMwell)
-
Der er også HTI og Hawkeyes.
-
Ja der er sgu tre i dag, det må være rekord
-
Jeg skal nok kigge på det, men det bliver ikke lige i dag. Så folk med to brugere er fredet i julen. Det er dog rart når nogen gider bruge tid på at fortælle sådan noget
Han kan bare skynde sig at lukke den ene eller bede dig om at gøre det, det kan jo være han har fået oprettet 2 ved en fejl, det skal han vel ikke straffes for hvis han selv kommer på banen. -
Oprindeligt indlæg af baloo
Han kan bare skynde sig at lukke den ene eller bede dig om at gøre det, det kan jo være han har fået oprettet 2 ved en fejl, det skal han vel ikke straffes for hvis han selv kommer på banen.Hvor har jeg skrevet, at folk bliver straffet? Ja, det står i reglerne, men som der også står, er det kun misbrug der kan føre til udelukkelse, og det mener jeg ikke der er tale om i den her forbindelse.
Dem der bliver "opdaget" i forbindelse med den her tråd vil modtage en PM eller email om, at de skal vælge imellem hvilken bruger de agter at beholde. Hvis de ikke har været online i flere år, vil jeg nok gå direkte til selv at tage den beslutning og så sende en email om hvilke brugernavne der er blevet slettet.
Så hvis du stopper med at drage forhastede konklusioner, så skal jeg nok gå listen igennem
-
Hvor har jeg skrevet, at folk bliver straffet? Ja, det står i reglerne, men som der også står, er det kun misbrug der kan føre til udelukkelse, og det mener jeg ikke der er tale om i den her forbindelse.Dem der bliver "opdaget" i forbindelse med den her tråd vil modtage en PM eller email om, at de skal vælge imellem hvilken bruger de agter at beholde. Hvis de ikke har været online i flere år, vil jeg nok gå direkte til selv at tage den beslutning og så sende en email om hvilke brugernavne der er blevet slettet.
Så hvis du stopper med at drage forhastede konklusioner, så skal jeg nok gå listen igennem
Jeg stopper aldrig.Du kender mig efterhånden.
-
Oprindeligt indlæg af baloo
Jeg stopper aldrig.Du kender mig efterhånden.
Når nu vi er efter folk, så kan du jo også lave din signatur om så den følger reglerne
Den er 155pixel høj, 5 for meget, eller en linje tekst.
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Når nu vi er efter folk, så kan du jo også lave din signatur om så den følger reglerne
Den er 155pixel høj, 5 for meget, eller en linje tekst.
LOL -
Endnu en
Nu skal jeg nok stoppe, i har vel rigeligt at gøre med mange andre mere vigtige ting.