Spørgsmål om bil spil

• Jeg mangler et spil til en julegave til min kære mormor. Hun er ved at blive lidt gammel, og mangler noget hun kan træne reaktionsevne med.
    Det vil sige jeg søger efter et bilspil eller lignende som ikke har alt for høje krav til brugeren. Helst noget EA eller lignende som fås på dansk, og ikke kræver en sprit ny pc. Mener min mormor har en amd x2 bærbar med et ati x1600 eller sådan noget.
    Nogen der har forslag til et? helst et af de spil som er gamle nok til at være i 'classic' bokse (de der 100kr spil) men som kan køre på vista.

ps. hun ser ikke for godt, så skærm opløsningen i spil behøver ikke over 1280x800 ; måske er 1024 endda nok!

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

• Et bilspil til mormor, det syntes jeg er verdensklasse :9xo det må være fedt at have sådan en mormor.

Tror du ikke hun er mere til Popcap, Alawar, Bigfish .... spil ? de har jo lavet et hav i alle mulige genrer hvor hun også kan få trænet reflekserne.

• Min moster abonerer på noget af det skidt - men det er åbenbart ikke det min mormor vil have!

andre forslag?

MSI Z170A Krait Gaming ¦ i5-6600K Skylake ¦ 2x4 TB + 1x2TB WD Green HDD + 960GB Crucial M500 SSD (Steam) & Sandisk X100 128GB SSD (System) ¦ Pny Geforce 770GTX ¦ 16GB HyperX Fury ddr4-2666 ¦ 1000W CM SilentPro (bæh enhed) ¦ Nzxt Kraken X31 ¦ Custom desktop chassis med 3 Arctic Cooling pwm blæsere og tilsluttet 2 skærme.

• har jeg overvejet, men de er for dårlige!
    porche er for svært, high stakes virkede ikke engang som ny, nfs6 kræver for meget af brugeren, underground og nyere er lavet til consoller og menuerne er derfor så dårlige at hun ville give op længe inden hun nåede til det punkt hvor hun kunne køre.

Anyway, har browset play.com lidt - faldt over nogle tilbud på sonic spil - det må være noget som kan bruges!

http://www.play.com/Games/PC/4-/1134643/-/Product.html

http://www.play.com/Games/PC/4-/5259555/-/Product.html

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    GTA: IV :))

Ej hold nu op! det er jo ikke engang et spil - det er en katastrofe!
    At det kører elendigt på en konsol er hvad det er - er jo bare en konsol. Men at det så kører endnu ringere på en pc må da siges at være en joke!
    Desuden tror jeg ikke lige min mormor har samme holdning til voldige spil som vi andre ...

det blir nok bare noget sonic eller sådan noget i sidste ende!

Oprindeligt indlæg af neiro

Ej hold nu op! det er jo ikke engang et spil - det er en katastrofe!
    At det kører elendigt på en konsol er hvad det er - er jo bare en konsol. Men at det så kører endnu ringere på en pc må da siges at være en joke!
    Desuden tror jeg ikke lige min mormor har samme holdning til voldige spil som vi andre ...

det blir nok bare noget sonic eller sådan noget i sidste ende!

Blasfemi!! :evil: :))

Det er da et genialt spil - og kører flydende på min ps3'er og min PC.

On-Topic: Hvad med et af Trackmania spillene til din mormor? Den ene er gratis, de kan køre på vista, og de er ikke så svære for nybegyndere... ;)

Oprindeligt indlæg af Pulse
    On-Topic: Hvad med et af Trackmania spillene til din mormor? Den ene er gratis, de kan køre på vista, og de er ikke så svære for nybegyndere... ;)

Faktisk et rigtig godt bud, mange af banerne kræver i hvertfald hurtige reaktioner.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• sku da en god ide ja!

• Jeg tror ikke software udviklere bliver ked af at deres kundegruppe er større end oprindelig tiltænkt - nå blot det ikke er en kundegruppe som torrenter sig til tingene.