• Hej.


    Jeg vil gerne høre jeres mening om Acer laptops. Min erfaring er dårlig, jeg har stødt på flere Acer laptops der har virket som om de ikke rigtig overkommer hvad deres specifikation angiver. Disse er dog en 3 år gamle.
    Jeg har i løbet af det sidste halve år stødt på flere og flere der gerne vil anbefale Acer, så nu bliver jeg nødt til at høre nogle som har en smule mere indsigt i dette emne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dragoneldar
    Hej.


    Jeg vil gerne høre jeres mening om Acer laptops. Min erfaring er dårlig, jeg har stødt på flere Acer laptops der har virket som om de ikke rigtig overkommer hvad deres specifikation angiver. Disse er dog en 3 år gamle.
    Jeg har i løbet af det sidste halve år stødt på flere og flere der gerne vil anbefale Acer, så nu bliver jeg nødt til at høre nogle som har en smule mere indsigt i dette emne.


    Har tidligere haft dårlige erfaringer med Acer, men nu må man sige at det er vendt. Jeg har selv en Acer bærbar, og den spiller sgu bare. Især deres lidt dyrere modeller, der får man virkelig meget for pengene. Deres RMA er super.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • jeg har så en af de lidt billiger men den er jeg også rigtig glad for. jeg kan godt spille på den men ikke med høj opløsning men det er heller ikke det jeg bruger den til,


    er helt klart med på hvad Dragoneldar siger, for acer er kommet op med nogen rigtig gode laptop
    som bare kører der ud af, det eneste minus jeg kan sætte på mit laptop er deres præ programeret
    programmer de er godt nok nedern

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    Som exxon også siger : deres RMA er super : hvorfor siger han det, det må være fordi deres "lort" Skal sendes ind hele tiden :pokey:


    Man taler som man har forstand. Hvad med at komme med et ordentligt argument i stedet?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • til EXXON


    godt argument siger du jamen jeg mener det er et godt argument
    du siger deres RMA er super men jeg mener nu at hvis man køber noget godt så skal man slet ikke bruge nogen RMA :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    til EXXON


    godt argument siger du jamen jeg mener det er et godt argument
    du siger deres RMA er super men jeg mener nu at hvis man køber noget godt så skal man slet ikke bruge nogen RMA :dance:


    Jøsses, du har sgu da argumenterne i orden (indsæt sarkasme).
    Jeg er ikke den store Acer-fan, men kan da konstatere at den min yngste datter har (Aspire 5670), har fungeret lige siden vi fik den ind af døren.
    RMA er forholdsvis vigtigt når vi snakker laptops. Prøv at indlevér en Mac i Humac/FONA.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klumrian
    til EXXON


    godt argument siger du jamen jeg mener det er et godt argument
    du siger deres RMA er super men jeg mener nu at hvis man køber noget godt så skal man slet ikke bruge nogen RMA :dance:


    Lige meget hvilken producent man køber, vil der ALTID være problemer. Om det er Dell, Acer, Apple, HP - Vil der altid være RMA'er. Det kan jo være en af grundene til at Acer er en af de fabrikanter der har størst vækst for tiden, når vi snakker pris vs. kvalitet/performance.
    Når jeg skriver deres RMA er super, er det fordi jeg selv sender Acer laptops til RMA for kunder, så kender alt til procedurer og reparationstid.


    Ikke sagt at Acer ikke har haft problemer før i tiden, for det må man sige de har haft, men de er kommet rigtig godt efter det.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo