Indlæg af Kenny Schildt

    Hej igen !!!


    Der står hun har original XP og hvis det er på en CD så er det vel ikke en OEM version og hvis det er en OEM version kan man ikke flytte den over for den er låst til bundkortet efter hvad jeg ved :$

    Hej Zohan
    du skal nok ud og købe noget der hedder en : RIAA forstærker: eller en RIAA forforstærker : den skulle også have det stik og så går den nok over i de 2 phono stik som man normalt bruger til at sætte til bag på en forstærker eller surround forstærker

    Hej Razmuz hvis din printer står til at bruge farvepatron så bruger den visnok kun farvepatronen
    og så skal du ind i opsætningen på printeren og sætte den til "kun sort" Det gøres lettest ved at gå ind i kontrolpanel-så vælge printere og så klikke på udskrifts indstillinger og så skulle der gerne være en fane hvor der står farvestyring og derinde skulle du kunne vælge "kun sort " under blækpatron. held og lykke.


    Ps. Hp's blækpatroner er alt for dyre, hvis eller når jeg engang skal have ny printer så tror jeg nok jeg vælger en Canon deres patroner er billigere og det ser også ud til at den bruger mindre blæk.
    svigerfar har en og den er rigtig god.

    til EXXON


    godt argument siger du jamen jeg mener det er et godt argument
    du siger deres RMA er super men jeg mener nu at hvis man køber noget godt så skal man slet ikke bruge nogen RMA :dance:

    Som exxon også siger : deres RMA er super : hvorfor siger han det, det må være fordi deres "lort" Skal sendes ind hele tiden :pokey:

    ØH GamleJesper hvis det bare er til "venner" så kan de vel tage deres egne pc'er med eller har de ingen, for hvis de ingen har kan du ligeså godt købe en pc i Bilka til 2000 kr og lade dem spille på den for det må være mere end rigeligt til dem, hvis de er nybegyndere. :pokey:

    Glem ASRock de har generelt for mange fejl og er ikke særligt holdbare, ASUS er bare gode og det er GIGABYTE også


    Ps held og lykke med købet.


    Ps Ps hvorfor ikk købe en pc der er færdiglavet fra: MMVision eller TopData

    hej Bjergkanin jeg tror nok at der er forskel på tuneren for jeg mener kun at det er de Danske tunere der er indstillet til at modtage DR HD og flere andre men prøv at spørge på et par andre forummer også, der skal nok være nogle der ved det med sikkerhed

    Hej jeg spurgte om en Sony 902 i føtex i Ribe men ham der stod der sagde at 902'eren var en skod telefon man skulle købe 903'eren den var meget bedre og hurtigere :clap:


    Held og lykke med købet og håber kæresten bliver glad for den :T

    Ja undskyld hvis jeg spørger men hvilket program brugte du til det : PC inspector eller GetDataBack


    Du skriver jo bare at det virkede


    :cheers: Men alligevel tillykke med det :cheers:

    Hej Phoque


    Angående dit spørgsmål om håndledsstøtten


    På G19 tastaturet er der en til at knipse af og på og det lille display er pisse fedt at se på der er en rigtig god opløsning på den så hvis du vil se lidt youtube på den imedens du skriver eller i pauserne i spillet så kan du sagtens det


    Det er et rigtig fedt tastatur


    der er en strømforsyning til tastaturet så du kan sagtens sætte usb stiks i og de kører på fuld usb2 hastighed


    forresten hvis du spiller skydespil som CS og lignende så er det ikke godt med en trådløs mus for hvis den lige går død midt i en kamp kan det være det er din skyld hele holdet/klanen taber og det bliver de ikke glade for


    Held og lykke uanset hvad det bliver til for et tastatur og mus håber du bliver glad for det :T

    hej med jer


    Min svigerfar har fået et problem med sin bærbare, den vil ikke vise diasshow med alle hans billeder
    den skriver at der er opstået et problem med diasshow og at programmet er blevet stoppet.


    Er der nogen der ved hvad det kan skyldes.


    Det er en HP Pavillion Dv7 1205eo med 17" skærm med vista home premium


    Den kører ellers rigtig godt

    :crazyeyes: HEJ allesammen jeg har set at nogle af jer har billeder under eller rettere sagt bag ved jeres specs/signatur. Hvordan får i dem med for jeg har prøvet at importere et billede men det virker ikke.


    Hvad gør jeg forkert :ohmy: