Uge 50-51: Belysning

• Hey folkens...

Der var ikke rigtig nogle der åbenbart havde tid sidst 14dage, desværre...

Men vi prøver lige med en omgang Belysning.

Jeg syntes desværre at det går ned af med deltagelse, også fra min egen side, så hvis vi ikke har så meget tid ind i det nye år, tror jeg desværre vi dropper det igen, men håber da at folk får mere tid, også mig selv :)

Men glæder mig til at se jeres billeder

Tænk over hvad i gerne vil Opnå, og prøv jer så frem.

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU
    * Max B:735 x H:600px
    * EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Uge 50-51: Belysning

Husk at gi jeres forslag til Emner her

• Hej Toby.

Godt emne... ;)

Nu er det sådan at vi er i julemåneden, jeg selv og mange andre har meget at se til i denne måned, tror såmen ikke at det er fordi at folk ikke gider, men tiden kniber i højtiden, ihvertfal for mit vedkommene. ;)

• også her... har med ynde brækket min storetå i torsdags og fået en søn i lørdags så jeg har desværre ikke skde meget tid de neste par måneder tror jeg:-)
    men det jeg kan fikse indendørs vil jeg da prøve at være med på.

hygge og go jul

• Jep, har også selv travlt på arbejdet og efter arbejdet...

Men ja, vi må se ind i det nye år, hvordan tingene står til... det kan også være vi skal op på 3uger af gangen (håber jeg dog ikke) men nu får vi af se, jeg kan godt lide disse små opgaver vi har :)

• Som det bliver nævnt. Så er det ikke fordi jeg ikke gider. Har bare ikke tiden til det :ohmy: men vil da prøve at smide noget op hvis jeg får tid :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650