Køb af bærbar

  • Hej alle


    Jeg skal til at købe ny bærbar, som skal kunne bruges til lidt af hvert.
    Lige nu har jeg kigget på en af mærket MSI.


    Jeg vil i denne forbindelse, da jeg ingen kendskab har til dette mærkes kvalitet, høre om folk har noget fakta herom. (Hardware, software, kabinet osv.) Eventuelt nogle gode links til anmeldelse og general kritik af MSI produkter! Hvordan er kvaliteten i forhold til ASUS, lenovo, thinkpad !


    Jeg har specielt kig på denne: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=688798
    Virker som et godt køb til prisen!?


    Håber i kan hjælpe mig lidt på vej... kom eventuelt også med bud på andre produkter.


    På forhånd tak

  • Velkommen til :) da du er ny her kan du selvfølgelig ikke gætte dig til det, men Vurderingsforummet er til vurdering af brugte ting, der skal sælges/købes.. Din tråd passer bedre i Hardware & tilbehør kategorien


    Der kommer nok en venlig mod og flytter dit indlæg, men bare til næste gang ;)

  • Som Karga så fint har sagt var den placeret i den forkerte sektion, så jeg har lige flyttet den en gang :)


    Og velkommen til forummet :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kæresten har lige købt en Ideapad S12 fra Lenovo, og den kører fint bortset fra nogle driver problemer med touchpad'en. Deres support side er et mareridt af rundkørsler og "nej, ikke den model", så jeg kan desværre ikke sige god for den side. :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |