Min account er blevet hacked

  • hej alle sammen, jeg har et meget stort problem, min WoW account er blevet hacked og jeg har skrevet til blizzard de siger at jeg skal skrive mine 4 sidste cifre på kort, men hvad nu hvis jeg har ændret min konto, skal jeg så skrive de nye cifre eller bruge de gamle?
    hjælp mig please :(

    Jeg hedder Rasmus,
    er 15 år kan godt lide at spiller computer, spiller for det meste WoW og Css

  • Skal du skrive dem i en mail til deres support eller indtaste dem i en dialogboks? Hvis det er den første så forklar da at du har skiftet betalingskort og nævn de sidste fire cifre på begge kort. De cifre alene kan jo ikke misbruges så der er ingen sikkerhedsrisiko der. ;)


    Hvis dialogboks - den nægter vel ikke at du prøver igen hvis du indtaster forkert en enkelt gang?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Skal du skrive dem i en mail til deres support eller indtaste dem i en dialogboks? Hvis det er den første så forklar da at du har skiftet betalingskort og nævn de sidste fire cifre på begge kort. De cifre alene kan jo ikke misbruges så der er ingen sikkerhedsrisiko der. ;)


    Hvis dialogboks - den nægter vel ikke at du prøver igen hvis du indtaster forkert en enkelt gang?


    what he said :goodpost:



    + the best advice for the future: authenticator!

  • Ja klart. Få en Authenticator til din nøglering eller din mobil. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • jeg skrev bare til en GM ingame så snart jeg havde skiftet password på kontoen, og satte derefter nod32 til at scanne systemet igennem... nogle af tingene har jeg endda fået tilbage 2 gange...fx mit nobles deck :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har haft en del der er blevet hacket på min server (Terenas) dog er de begyndt at adde en authenticator og bare botter løs til det bliver opdaget.. Havde en guildie der opdagede det ved at der blev spurgt om en authentocator kode selvom han aldrig havde fået købt en

  • Jeg har lige fået min account tilbage, og der står at min account er blevet frozen, og min charateres er blev deleted skal jeg bare lave en ny og skrive til en GM eller hvad?

    Jeg hedder Rasmus,
    er 15 år kan godt lide at spiller computer, spiller for det meste WoW og Css

  • Quote

    Jeg har lige fået min account tilbage, og der står at min account er blevet frozen, og min charateres er blev deleted skal jeg bare lave en ny og skrive til en GM eller hvad?


    Du venter til Blizzard har regenereret alle dine ting også skriver de til dig eller du kan skrive til dem og din account vil blive låst op igen.