Vi spillede i går aftes

MW2 aften
-
-
Ahh pokkers
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Ahh pokkers
Mon ikke du kan komme med næste gang? Skal vi ikke spille på mandag? -
Oprindeligt indlæg af dasjap
Mon ikke du kan komme med næste gang? Skal vi ikke spille på mandag?Jeg er i hvert fald med på det. Klokken 8?
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Jeg er i hvert fald med på det. Klokken 8?
Count me in
-
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Count me in
Kan ske jeg også kigger forbi
-
Nogen der er klar i aften fra klokken 20?? eller deromkring?
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
Nogen der er klar i aften fra klokken 20?? eller deromkring?Jeg er
-
Det lyder godt. Jeg regner med at gå igang omkring klokken 20, og så kan vi jo altid bare spille lidt forskelligt på public, og så se hvor mange vi er, og så lave en tweak.dk server, hvis der er mange klar.
-
kan sku også være jeg kommer en tur omkring
-
Synes ikke det var mange der var friske igår ?
-
jeg prøvede at logge på jere spil , men serveren blev ved med at være fuld......måske man skulle sætte en server op til sådan en aften ?
-
ja, men som jeg skrev ville jeg ikke sætte en server op, før der var mange der havde meldt klar, men der var ikke rigtigt nogen der meldte kalr og der var heller ikke særligt mange online.
-
Håber på jeg er frisk til i aften, har en hulens masse problemer med min skulder så smerterne kan nogen gange være for meget til at spille:-( Men skal til lægen om lidt så håber han/hun kan gøre et eller andet?
-
Skal vi prøve igen i aften?
-
Oprindeligt indlæg af czepluch
Skal vi prøve igen i aften?Kan desværre ikke, der skal afleveres projekt imorgen og så står den ellers på snowboard derefter!
-
Oprindeligt indlæg af JuiCe
Kan desværre ikke, der skal afleveres projekt imorgen og så står den ellers på snowboard derefter!
Lækkert. så må du have god tur!!
-
Nogle der er friske på noget i aften?
-
Tror ikke jeg kommer på i aften. Der er jo konference mesterskaber i NFL!
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Tror ikke jeg kommer på i aften. Der er jo konference mesterskaber i NFL!Nemlig
Men nu må vi se tiden an, det kan være man kan spille samtidig med at man holder øje med fjernsynet