MW2 søndag aften?

• Nu har jeg set at vi efterhånden er en del brugere der spiller MW2, og synes det kunne være ret sjovt, hvis vi kunne få samlet nok sammen til at lave et spil, hvor det kun er nogle her fra tweak.dk + venner der spiller, så jeg vil lige lave en hurtig forespørgsel for at se hvor mange der evt. kunne være klar på et par timer i aften?

mvh Jacob

• Får installeret det idag hvis der blir tid, så må vi se om folk er friske på bøllebank! :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Får installeret det idag hvis der blir tid, så må vi se om folk er friske på bøllebank! :crazyeyes:

Helt sikkert! Tue og jeg er i hvert fald også klar.

• Jeg er forhåbentlig frisk i aften, har døjet med hoved pine de sidste mange dage men mon ikke man kan klare et spil eller to :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Så fik vi da spillet lidt :)
    Synes sku ikke meget om den måde MP delen styres pt, men selve gameplayet er meget fedt :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Så fik vi da spillet lidt :)
    Synes sku ikke meget om den måde MP delen styres pt, men selve gameplayet er meget fedt :9xo

Hvordan ser det ud med ping osv? :)

Oprindeligt indlæg af Phoque

Hvordan ser det ud med ping osv? :)

Jeg har ingen problemer whatsoever med lag.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Synes der har været lidt, men afhænger af hvem der bliver host. Var dog ikke på et ødelæggende niveau de gange det skete for mig.

• Nu ska det siges at idag har der været mange problemet med IWNET. De andre dage har alt bare kørt, men idag har de virkelig haft nogle problemer!

Ved at de fleste andre på min F liste har bøvlet med det også.
    Connection problemer, spillet crasher når man vælger game mode, etc etc

• Ja.

Store store problemer idag. Det var helt nede på et tidspunkt. Men vi var da 8 inde og spille her fra tweak.dk samtidig på en private server, og det tror jeg da kørte ret godt? Kunne være fedt at blive flere.

Oprindeligt indlæg af czepluch
    Ja.

Store store problemer idag. Det var helt nede på et tidspunkt. Men vi var da 8 inde og spille her fra tweak.dk samtidig på en private server, og det tror jeg da kørte ret godt? Kunne være fedt at blive flere.

Ja på den priv server kørte det godt, selvom vores dumme host havde sat derail på uden limit :pokey:

Oprindeligt indlæg af Hardstyler

Ja på den priv server kørte det godt, selvom vores dumme host havde sat derail på uden limit :pokey:

:))

Hvilken linje blev den egentlig kørt på, for lag var der ikke meget af :)