MW2 søndag aften?

Oprindeligt indlæg af Hardstyler

Ja på den priv server kørte det godt, selvom vores dumme host havde sat derail på uden limit :pokey:

Hæ hæ, ja den var lidt lang den match :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Hæ hæ, ja den var lidt lang den match :D

Det var da en meget sjov match :D

MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W

Venter på et Corsair Obsidian 900D

Oprindeligt indlæg af BK-Martin

Det var da en meget sjov match :D

Ja den var ok, selv om min score ikke var den bedste:-)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Jeg sad på skype med "datho", en af mine goe venner, og han er helt ny til spillet og hovedsageligt fps spil. Han blev ved med at teamkille engel/waffles, og vi hylede virkelig af grin over det :D

Ellers en go kamp ja :D

Jeg sad på skype med "datho, en af mine goe venner, og han er helt ny til spillet og hovedsageligt fps spil. Han blev ved med at teamkille engel/waffles, og vi hylede virkelig af grin over det :D

Ellers en go kamp ja :D

Jeg fik også tk'ed min del :crazyeyes: Men var mest fordi jeg ikke kunne kende forskel på folk hehe "shot first, ask later" er min metode :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Jeg fik også tk'ed min del :crazyeyes: Men var mest fordi jeg ikke kunne kende forskel på folk hehe "shot first, ask later" er min metode :D

samme her :P problemet bestod i at det var hardcore, så gå om et hjørne, se en, skyde 2 skud i brystet og man har et TK......

• Rart at folk kan more sig på min bekostning :crazyeyes:

EDIT: Nogle der er friske på et spil igen i aften?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    Rart at folk kan more sig på min bekostning :crazyeyes:

EDIT: Nogle der er friske på et spil igen i aften?

Det regner jeg med, medmindre der kommer et eller andet i vejen

Fik kun lavet et TK i starten:-)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Det kørte på en 20/2 linje. Og den dumme host lover at han ikke kvajer sig og laver unlimited på derail igen. Det er virkelig ærgeligt at der ikke er lobby-chat, da man på den måde let kunne blive enige om hvad man vil spille.

Jeg kan desværre ikke være med i aften, da jeg skal i biffen og se 2012, men imorgen regner jeg med at være klar igen. Det var i hvert fald sjovt med alle os fra tweak sammen i et spil :)

btw. så fik jeg en tactical nuke igår :D

• Det er ikk altid ham der laver spillet der er host, den checker selv for den bedste.

Engel: Nogen ska lide for at os andre ka ha det sjovt :P

Ang. iaften så ka jeg nok ikk, basketball træning fra 20.30-23

• er frisk, ligeså snart jeg har fået overstået mit bank skifte så køber jeg spillet :)

spiller meget COD4MW og mange der spiller det brokker sig kun over MW2 og at de har spildt penge på det skod spil, men det holder mig ikk tilbage for at købe det :D

• Ja lobby chat er godt nok et must, forstår ikke det ikke er integreret (endnu?) 8o
    Ved godt man har steam friends osv, meeeeen det nytter jo intet når man slår lobbyer sammen osv.

Mht. i aften spiller jeg nok lidt, men intet bestemt tidspunkt :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Det er ikk altid ham der laver spillet der er host, den checker selv for den bedste.

Gælder det ikke kun for de "offentlige" servere? Er ret sikkert på det er mig der hoster, når det er mig der laver spillet i private :)

Oprindeligt indlæg af BPM
    er frisk, ligeså snart jeg har fået overstået mit bank skifte så køber jeg spillet

spiller meget COD4MW og mange der spiller det brokker sig kun over MW2 og at de har spildt penge på det skod spil, men det holder mig ikk tilbage for at købe det

det er da kun fordi jeg nakker dem så meget at de ikke synes det er sjovt :D

• Lobbychat???
    har tweak.dk ikke en ventrilo eller teamspeak?

Har endnu ikke hørt om nogen der syntes pengene er spildt, der er mange der øffer over steam men det skal nok blive bedre :T

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR