QuoteOprindeligt indlæg af Hardstyler
Ja på den priv server kørte det godt, selvom vores dumme host havde sat derail på uden limit
Hæ hæ, ja den var lidt lang den match
Ja på den priv server kørte det godt, selvom vores dumme host havde sat derail på uden limit
QuoteOprindeligt indlæg af dasjap
Det var da en meget sjov match
QuoteOprindeligt indlæg af BK-Martin
Det var da en meget sjov match
Ja den var ok, selv om min score ikke var den bedste:-)
Jeg sad på skype med "datho", en af mine goe venner, og han er helt ny til spillet og hovedsageligt fps spil. Han blev ved med at teamkille engel/waffles, og vi hylede virkelig af grin over det
Ellers en go kamp ja
Jeg sad på skype med "datho, en af mine goe venner, og han er helt ny til spillet og hovedsageligt fps spil. Han blev ved med at teamkille engel/waffles, og vi hylede virkelig af grin over det
Ellers en go kamp ja
Jeg fik også tk'ed min del Men var mest fordi jeg ikke kunne kende forskel på folk hehe "shot first, ask later" er min metode
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Jeg fik også tk'ed min del
Men var mest fordi jeg ikke kunne kende forskel på folk hehe "shot first, ask later" er min metode
samme her problemet bestod i at det var hardcore, så gå om et hjørne, se en, skyde 2 skud i brystet og man har et TK......
Rart at folk kan more sig på min bekostning
EDIT: Nogle der er friske på et spil igen i aften?
QuoteOprindeligt indlæg af engel
Rart at folk kan more sig på min bekostning
EDIT: Nogle der er friske på et spil igen i aften?
Det regner jeg med, medmindre der kommer et eller andet i vejen
Fik kun lavet et TK i starten:-)
Det kørte på en 20/2 linje. Og den dumme host lover at han ikke kvajer sig og laver unlimited på derail igen. Det er virkelig ærgeligt at der ikke er lobby-chat, da man på den måde let kunne blive enige om hvad man vil spille.
Jeg kan desværre ikke være med i aften, da jeg skal i biffen og se 2012, men imorgen regner jeg med at være klar igen. Det var i hvert fald sjovt med alle os fra tweak sammen i et spil
btw. så fik jeg en tactical nuke igår
Det er ikk altid ham der laver spillet der er host, den checker selv for den bedste.
Engel: Nogen ska lide for at os andre ka ha det sjovt
Ang. iaften så ka jeg nok ikk, basketball træning fra 20.30-23
er frisk, ligeså snart jeg har fået overstået mit bank skifte så køber jeg spillet
spiller meget COD4MW og mange der spiller det brokker sig kun over MW2 og at de har spildt penge på det skod spil, men det holder mig ikk tilbage for at købe det
Ja lobby chat er godt nok et must, forstår ikke det ikke er integreret (endnu?)
Ved godt man har steam friends osv, meeeeen det nytter jo intet når man slår lobbyer sammen osv.
Mht. i aften spiller jeg nok lidt, men intet bestemt tidspunkt
Det er ikk altid ham der laver spillet der er host, den checker selv for den bedste.
Gælder det ikke kun for de "offentlige" servere? Er ret sikkert på det er mig der hoster, når det er mig der laver spillet i private
QuoteOprindeligt indlæg af BPM
er frisk, ligeså snart jeg har fået overstået mit bank skifte så køber jeg spillet
spiller meget COD4MW og mange der spiller det brokker sig kun over MW2 og at de har spildt penge på det skod spil, men det holder mig ikk tilbage for at købe det
det er da kun fordi jeg nakker dem så meget at de ikke synes det er sjovt
Lobbychat???
har tweak.dk ikke en ventrilo eller teamspeak?
Har endnu ikke hørt om nogen der syntes pengene er spildt, der er mange der øffer over steam men det skal nok blive bedre
Nogen skal som nok ha en vent vi ka sidde på, ellers sku jeg gerne kunne skaffe en..