• Har altid været fan af SWAT :D

Spillede SWAT3 dengang, og lavede faktisk en opgave og SWAT og hvad det indebærer. Har ventet længe på det her, men har altid vidst den ville komme. Skal ses.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by DarkhorZe
    Skal da ses - om det bliver i bio eller på dvd når den kommer engang - det ved jeg ikke

Men Colin Farrell er jo genial - elskede ham i Phone Booth :T

..og i "The Recruit" ;) Nice film :D

Originally posted by Aerial

Yes indeed ;)

Aerial din frækkert - du kan ikke bare sådan forlade mig inde på IRC hæhæ

Ej jeg daffer i kassen nu - natter!

• he he - sry ;)

Samme her - godnat :)

Originally posted by Aerial

Fuldstændig enig ...

Sygt så mange film han er med i på så kort tid.

Den lille irlænder har vist han godt kan :)

• Ja, har jeg også tænkt på. Det er ret vildt.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by sam

Er det ikke også ham,der spiller lejemorder i Daredevil?
    Pæn go' dartspiller :)

jo..mener jeg ;) ..bullseye eller hvad han hedder :))

Originally posted by daydreamer

jo..mener jeg ;) ..bullseye eller hvad han hedder :))

Ja det er det nemlig.

Den eneste der overhoved er casted rigtigt til den film - igen spiller han superfedt :D

Originally posted by kaare5000

JA den er sku ik for fed så er spiderman bedre...

Hehe, den er jeg sjovt nok heller ikke så vild med, men 2'eren ser dog ud til at være lovende ..

Det mest positive jeg vil nævne ved 1'eren var Kirsten Dunst .. hehe eller noget ..

• fatter ik hvorfor alle synes Daredevil er dårlig.. jeg synes den er vildt sej.. og Collin Farrell spiller rigtig sej i den film..