Nyt tastatur - Erfaringer osv :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Btw..


    Tror sgu det bliver et Dinovo Edge og så en G13 ved siden af :)


    Jeg ved bare ikke helt med mus? Jeg har en steelseries Ikari, men det ville da pynte på skrivebordet hvis jeg fik mig en trådløs mus sammen med det Dinovo Edge? :) Jeg har overvejet en Mx1100 da jeg holder super på den, men den slår aligevel ikke min Ikari. Nogle ideer til andre muse? :)


    Dejligt at vide at nogen tager mine forslag alvorligt :cheers:


    Håber du bliver super glad for det valg. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shanahan


    Dejligt at vide at nogen tager mine forslag alvorligt :cheers:


    Håber du bliver super glad for det valg. :D


    hehe jo tak :)


    Ved sgu ikke helt aligevel om det bliver et Dinovo Edge :D Kunne også godt gå hen og blive et Wave eller et Logitech illuminated. Hvis der var hvis baggrunds belysning i Dinovo Edge, så havde den sgu været helt hjemme! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    hehe jo tak :)


    Ved sgu ikke helt aligevel om det bliver et Dinovo Edge :D Kunne også godt gå hen og blive et Wave eller et Logitech illuminated. Hvis der var hvis baggrunds belysning i Dinovo Edge, så havde den sgu været helt hjemme! :)


    Øh? den er da bagbelyst under tasterne?
    eller?
    Bliver helt i tvivl nu?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shanahan


    Øh? den er da bagbelyst under tasterne?
    eller?
    Bliver helt i tvivl nu?


    Det er kun de der mediegenveje som er oplyst, ihvertfald sådan jeg har forstået det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Det er kun de der mediegenveje som er oplyst, ihvertfald sådan jeg har forstået det :)

    '


    Jo virker til at du har ret.
    Men har faktisk en USB lampe du gerne må købe, problem løst :P
    Altid se sine muligheder, ikke begrænsninger ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shanahan

    '


    Jo virker til at du har ret.
    Men har faktisk en USB lampe du gerne må købe, problem løst :P
    Altid se sine muligheder, ikke begrænsninger ;)


    hehe..
    Jeg kunne også bare tænde lyset :)


    Tror sgu det bliver et Logitech Illuminated - Billigt og flot, og så har det fået gode bedømmelser :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    hehe..
    Jeg kunne også bare tænde lyset :)


    Tror sgu det bliver et Logitech Illuminated - Billigt og flot, og så har det fået gode bedømmelser :)


    Ser da faktisk ret godt ud... en til mig også, tak!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shanahan


    Ser da faktisk ret godt ud... en til mig også, tak!


    Hehe, det ser sgu rimelig lækkert ud, og så til under 500kr :)

  • Lækkert med noget input omkring wave tastaturet :)


    Arh :D Det kunne fandme se ledt ud med et G19 sammen med et G13 :D


    Det er ihvertfald helt sikkert at jeg skal have mig et G13! :D Det ser fandme lækkert ud!

  • Kan godt sige god for Logitech Illuminated...


    Synes det er et super fedt tastetur og knapperne er kanon... Og tyndt - ca 9 mm... :D


    Dog skal man ikke regne den håndledsstøtte for ret meget da den ikk er særlig stor, men efter min mening opvejer alle de andre gode ting dette....

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Hej Phoque


    Angående dit spørgsmål om håndledsstøtten


    På G19 tastaturet er der en til at knipse af og på og det lille display er pisse fedt at se på der er en rigtig god opløsning på den så hvis du vil se lidt youtube på den imedens du skriver eller i pauserne i spillet så kan du sagtens det


    Det er et rigtig fedt tastatur


    der er en strømforsyning til tastaturet så du kan sagtens sætte usb stiks i og de kører på fuld usb2 hastighed


    forresten hvis du spiller skydespil som CS og lignende så er det ikke godt med en trådløs mus for hvis den lige går død midt i en kamp kan det være det er din skyld hele holdet/klanen taber og det bliver de ikke glade for


    Held og lykke uanset hvad det bliver til for et tastatur og mus håber du bliver glad for det :T