Billeder Uge 40-41: Skæve vinkler

• Toby
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC_8780v2.jpg]

dwmc
    [Blocked Image: http://i732.photobucket.com/albums/ww328/WoRLMD/tweakdk%20photoopgave/NINEtweak.jpg]

|Henrik|
    [Blocked Image: http://img24.imageshack.us/img24/6739/vinkel.jpg]

svedel77
    [Blocked Image: http://www.humansoftware.dk/Grafitti%201.jpg]

Aagaard1000
    [Blocked Image: http://img23.imageshack.us/img23/844/img0655tq.jpg]

TheOriginalTB
    [Blocked Image: http://catcams.dk/TabtDukke.jpg]

dwmc
    Lækkert og stilrent billede.. kan godt li farverne!

|Henrik|
    Syntes ikke der rigtig er nogle skævevinkler i dette billede.
    Altså det er ikke taget skævt og der er ingen "lige-linjer" der er skæve...
    Syntes også det er overeksponert, ellers ville det helt sikkert være et lækkert billede, evt i sort hvid også :)

svedel77
    Det samme som ved Henrik's billede, jeg kan ikke se nogle skæve vinkler i dit billede...
    Desværre

Aagaard1000
    Lækkert billede, og det er da en skæv vinkel hehe... Går ud fra det er den samme genstand du bare har kopiert ud i en lang... og det syntes jeg også man kan se ude i spidsen, det er som om den laver en lille bule, ellers rigtig fedt billede

TheOriginalTB
    Et utradisonelt (staves?) billede/motiv.. og det er da dejligt at se :)
    Men syntes måske godt du kunne ha komme Lidt længer ned eller ha haft en lidt mere skæv vinkel ind fra fronten.. ellers super fedt billede, dejligt med dit Fokus område :)

Lækket at se der er kommet flere med.. det er skønt...
    Bliv endelig ved med det :)

• Tak for kommentaren. :)

Jep, det er korrekt at det er en lille smugle overbelyst, også dette jeg er gået efter til dette "gamle" motiv.
    Og så er der ikke andet end skæve vinkler, lige vinkler er der ingen af. ;)

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Tak for kommentaren. :)

Jep, det er korrekt at det er en lille smugle overbelyst, også dette jeg er gået efter til dette "gamle" motiv.
    Og så er der ikke andet end skæve vinkler, lige vinkler er der ingen af. ;)

Naa.. kan godt se de er lidt skæve.. men syntes bare ikke det er så meget :)

Men som sagt, ellers lækkert nok billede :)

Oprindeligt indlæg af Toby

Naa.. kan godt se de er lidt skæve.. men syntes bare ikke det er så meget :)

Men som sagt, ellers lækkert nok billede :)

Jeg havde desværre ikke så meget tid til noget kreativt i ugerne, så det blev til dette snapshot.. + 2 min. redigering. ;)

Oprindeligt indlæg af Boris

Det er da klart det fedeste af alle billederne. Det er jo teksten der er "skæv"..... :9xo

Jeg er sq ikke så klog hehe... så kan sq ikke rigtige finde ud af hvad der står :$

• toby
    sjove bygninger kunne ha været sjovt at se samme foto bare med kameraet roteret 45 grader.

|Henrik|
    kan godt se hvad du mener med at der ikke er nogen "lige" linier i fotoet, egentlig er jeg ret vild med fotoet kan bare ikke lige sætte ord på det

svedel77
    kan godt se ideen med teksten som den skæve vinkel, men har aldrig været vild med digte :)
    kunne evet fremhæve ideen ved at dreve kameraet en smule 20-30 grader, men det er måske bare mig.

Aagaard1000
    sjovt motiv. hvad er det for en ??
    kunne måske godt tåle at være en kloning kortere i min verden

TheOriginalTB
    sjov indgagn til emnet. og vel udført, bortset fra de der lyse stiber der er ude til venstre lige bag dukken.
    og så vil jeg gerne vide hvad den spidse dims bagved er for en?
    men lækkert foto.

Oprindeligt indlæg af svedel77
    Var ikke klar over at de skæve vinkler skulle tages bogstaveligt. Hyld dog kreativitetet mand! Fotografiet er en formsprog - ellers er det jo blot reportage, og det er ingen kunst. :boxing:

Der er ingen der har sagt du skulle tag et billede af en "skæv vinkel" men at du skal tolke det som du ser det, det er det som gør det hele sjovt...

Men dit billede dur jo endelig ikke til opgaven, hvis jeg skal være helt stregn :)

Da du jo bare ha taget et billede af en mur, og så skrevet i PS eller noget den tekst der, så dit billeder er jo manipolert

( reglerne)
    REGLERNE HUSK DEM NU
    * Max B:735 x H:600px
    * EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

det er bare lige så du er klar over det til næste gang :)

Men det er godt at du kan se på det, på en anden måde end Blot En Skæv vinkel ;)

• Hvordan ved du han selv har skrevet på billede? :crazyeyes:

• er mega nede for at jeg ikk fik mit billede uploadet i tide.. ;( Havde ellers et perfekt billede..

Jeg sniger det lige ind i min kommentar, så må i selv bestemme om i vil se det eller ej. Ellers bare fjern min post, vil jo ikk ødelægge det for nogen. :rules:

http://peecee.dk/upload/view/196937/full

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Jeg ved ikke lige hvad du har gang i, men du skal ikke beskylde mig for at snyde. Billedet er taget som det ser ud. Det er ikke manipuleret i photoshop. Det er helt OK at du ikke kan lide det. Men du skal som dommer kunne sætte dig ud over at gå så lavt som at beskylde et seriøst indlæg som værende "snyd". Det synes jeg ikke du kan være bekendt.

Oprindeligt indlæg af dwmc

TheOriginalTB
    sjov indgagn til emnet. og vel udført, bortset fra de der lyse stiber der er ude til venstre lige bag dukken.
    og så vil jeg gerne vide hvad den spidse dims bagved er for en?
    men lækkert foto.

Ahh ja de lyse striber har jeg ikke fået fanget - good point. Den spidse dims bag dukken er et kræmmerhus - som dukken kan trækkes ned i og "gemmes" (dukken sidder på en pind man trække ned gennem kræmmerhuset). Min datter har været rigtig glad for dukken - specielt når hun blev skiftet og kunne ligge og grine af den - men nu er den ikke så spændende mere. Det var det derfor jeg fik ideen med den efterladte og ensomme dukke ;)

Oprindeligt indlæg af svedel77

Jeg ved ikke lige hvad du har gang i, men du skal ikke beskylde mig for at snyde. Billedet er taget som det ser ud. Det er ikke manipuleret i photoshop. Det er helt OK at du ikke kan lide det. Men du skal som dommer kunne sætte dig ud over at gå så lavt som at beskylde et seriøst indlæg som værende "snyd". Det synes jeg ikke du kan være bekendt.

Vi har forhåbenlig afklaret sagen over PM...
    Og jeg har ikke Beskyldt dig for nogler Form for snyd, da så ville billede jo ikke ha været med, men som sagt, så syntes jeg det ligner rigtig meget at det er skrevet efter følgende..

Så lad os bare afgøre sagen over PM som vi er igang med, og igen, jeg Beskylder dig ikke for noget snyd, Beklager og Undskylder hvis du har taget det som en Beskyldning

Har nu heller ikke sagt jeg ikke kan li dit billede, har sagt at jeg ikke kan se nogle skæve vinkler i det, og jeg kunne ikke læse teksten (bare mig der ikke er go til den salgs tekst der ;) ) og at det var også dejligt at se en anden form for indgangsvinkel, som jeg også vær månede roser folk for, når de ikke bare skyder som jeg evt gjorde, af en skæv bygning... Tag billede SOm i ser det og som I fortolker det... det er Lækkert og se, og det er derfor vi holder de her små opgaver jo

Oprindeligt indlæg af Toby

Det der er jo Klart SNYD ;)

:T

Jeps, for mit rigtige navn er Ejnar Spielberg, og jeg er en sand mester i special effects. Jeg skulle bare se om I hoppede på den. Men I er nu alligevel et nummer for skarpe, DOH!

• Netop hjemvendt fra ferie. Derfor jeg ikke lige har svaret.
    Der er åbenbart en del tvivl om hvordan mit billede er lavet, og når man kigger på det, er det vel forståeligt nok.
    Det er dog ikke så kompliceret som i tror. Billedet er på ingen måde manipuleret - ud over sorth/hvid koncertering selvfølgelig.
    Der er en stor statue der står inde i en park ved noget der hedder Holluf Gård. Grunden til at den ser så uendelig ud, er på grund af den lille brændvidde jeg har brugt - 10mm.

Tak for kommentarerne.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)