Hvad fanden sker der!!!

  • Hej!


    Jeg har lige siddet og skrevet det samme F...... indlæg 2 gange ( citer ) men jeg bli'r smidt af hver gang jeg klikker 'lav indlæg'.
    Det s..... log in billede kommer frem istedet for, hvor der står at gæster ikke kan skrive og JO jeg har naturligvis logget ind.
    Er der en tidsfrist på eller hvad!? Altså bliver man auto-logget af efter x antal tid eller hvad?
    Belastende!!!


    Det her indlæg ku' jeg sgu godt lave, hvad sker der!!?

  • Er du sikker på at den tråd du vil lave indlag på ikke er Lukket!?!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg ved ikk hvorfor det sker, men nogle gange er det også sket for mig, ligesom at mine indlæg til tider bliver slettet uden at jeg bliver informeret om hvorfor det sker..


    Det er pisse irriterende at skrive et langt og til tider godt indlæg og det så ikke kommer ind, men nok ikk så meget og gøre ved det, kan vel være en fejl med noget cache i browseren eller sådan noget?.


    Pinky ved du hvem det er der til tider sletter indlæg uden at give nogen grund/sende pm omkring sletningen??

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    man bliver ikke "lukket ude" hvis man er længe om at skrive et indlæg.


    hvis en tråd er lukket kan man ikke lave besvarelser - og heller ikke begynde på det.


    Det har du nok ret i, men jeg har i hvert fald prøvet at skrive i en tråd, der så bliver lukket mens jeg skriver. Der kommer så en eller anden fejlmeddelelse lidt a la det Garrett beskriver så vidt jeg husker.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Jeg ved ikk hvorfor det sker, men nogle gange er det også sket for mig, ligesom at mine indlæg til tider bliver slettet uden at jeg bliver informeret om hvorfor det sker..


    Det er pisse irriterende at skrive et langt og til tider godt indlæg og det så ikke kommer ind, men nok ikk så meget og gøre ved det, kan vel være en fejl med noget cache i browseren eller sådan noget?.


    Pinky ved du hvem det er der til tider sletter indlæg uden at give nogen grund/sende pm omkring sletningen??


    Jeg har slettet tråde før uden at give besked, men her har der været tale om tråde der er oprettet flere gange. Ved så heller ikke hvem jeg skulle give besked til, kan vel ikke PM'e samtlige brugere om det :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe


    Jeg har slettet tråde før uden at give besked, men her har der været tale om tråde der er oprettet flere gange. Ved så heller ikke hvem jeg skulle give besked til, kan vel ikke PM'e samtlige brugere om det :crazyeyes:


    Hvis der er nogle der skal underrettes er det vel vedkommende der har lavet det du sletter.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------