Eid Mubarakh!!

  • HEY TWEAKERS!


    Eid mubarakh til jer ALLE :clap: (= God Eid = Happy Eid = Feliz Eid = Eid Kareem)


    Som I måske ved så har muslimerne to helligdage som i festlighed minder om julen. Disse to dage er Eid, og i dag er det så den lille eid, eller Eid ul-Fitr som det jo hedder rigtigt. ! http://en.wikipedia.org/wiki/Eid_ul-Fitr


    Det kunne jo være at I måske havde set en masse muslimer samles i haller eller lign. det fordi det Eid i dag :hb:

  • Tak i lige måde ;) Lavede du ikke en lignende tråd sidste år? Syntes jeg kan huske et eller andet, men er ikke sikker :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Glædelig Eid til dig også. Har lige været ude en tur og der stødte jeg ikke på nogle grupperinger. Faktisk er det utroligt så lidt der egentlig sker i Svendborg søndag formiddag.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Tak i lige måde ;) Lavede du ikke en lignende tråd sidste år? Syntes jeg kan huske et eller andet, men er ikke sikker :D


    Jo, hver år.. :))


    -Men tråden "glædelig jul" kommer faktisk også hver år, så mon ikke vi klarer den.


    Men nej, har ikke set nogen muslimer.. Sikkert fordi jeg sidder og bruger den højt hellige søndag foran skærmen. Så dog en Muslim i flimmeren tidligere i dag, i burka-jump.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Jo jo selvfølgelig klare vi den, det var ikke ment som brok bare som test af min hukommelse :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Går muslimer så også fra bordene med ondt i maven eller er det kun noget vi danskere har tilegnet os? :P


    Går fra bordet....? Med ondt i maven?.. Når man vågner dagen efter med hovedet på tallerkenen, ved man det var en god jul

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jamen der er da altid plads til en ekstra ved bordet. :D
    Siger jeg så, trods det ikke er mig som skal stå og lave alt maden. Jeg nyder bare resultatet.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb