Aah. Nyt anlæg :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Jamen det med B&W har jeg da et svar på :ph34r:




    det skulle vel aldrig være et DM684 set


    pisse lækkert setup :P , jeg skal bare have en adresse også lejer jeg en trailer også ser du aldrig mere de højtalere :T :razz: :T


    misundelse er en grim ting :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Man kan godt se at i ikke bor i lejlighed.. :)


    Hey, jeg bor nu i lejlighed ;) .



    Dog ikke. Det er den sidste model af deres 604'erne. Og så et sæt 602'ere som baghøjttalere, og den store af deres center som center. Tror ikke man vinder så meget med den nye af deres model, i forhold til disse.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Og så kommer der lige et spørgsmål til dig Macimuz (samt urbananen), hvor er det tv bord fra? For jeg skal have købt et nyt, og lige præcis det der vil passe perfekt ind. :D


    Købte vores for 6 måneder siden i Daells Bolighus
    Har dog smidt de nederste skuffer ud, da jeg skulle bruge pladsen til min kære forstærker.
    Det er desuden svært af finde et bord, hvor der er plads til en ordentlig forstærker, samt luft omkring


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Hvad er de der små ekstra højttalere, der står på hver side af receiveren, til?


    Ja.. Det en spare-løsning.. :))
    Damen gider ikke tænde forstærkeren når hun skal se fjernsyn, og der følger jo ikke højttalere med til Pioneers 5090-model, så jeg satte et par til som jeg lige havde stående. Og hvis der bliver overskud i kassen engang, ja.. Så må der jo sættes et par ordentlige til.




    -Håber det okay jeg lige kom til at fylde lidt i din tråd Carsten

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet 3 gange, sidst af urbananen ().

  • Firedog - Rart omsider at se en som har arbejdet lidt med at få styr på kablerne :)) .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Firedog - Rart omsider at se en som har arbejdet lidt med at få styr på kablerne :)) .


    hahah det kommer, som du nok kan se står der nogle kabler kanaler hvor kablerne skal føres i, men det kræver lige at jeg skaffer mig noget ordenligt "tape" har fundet det, venter bare på det bliver købt :D hehe og så skal det sættes op..


    kablerne bag maskinerne skal også gemmes væk, men er først lige sat op og jeg skulle jo bare have det sat op til der lige kom gæster :P


    Ja gollum og minas Tirith er et must :P


  • Ingen tvivl :D


  • Jeg har faktisk bare limet mine bakker op med 10-sekunder. Activ hedder limen vidst.
    Og de sidder sgu bedre end hvis man bruger dobbelt-klæb. Problemet kommer så når man skal ha snavset ned igen. Men den tid den sorg.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen


    Jeg har faktisk bare limet mine bakker op med 10-sekunder. Activ hedder limen vidst.
    Og de sidder sgu bedre end hvis man bruger dobbelt-klæb. Problemet kommer så når man skal ha snavset ned igen. Men den tid den sorg.


    jeg har fundet noget gennem min bror som er elektriker, så det plejer de at bruge når de smider dem op, det skulle vist holde til den mængde kabler der skal i :D


    Men tak for tippet :)