Ahhhhh,nye højttalere

  • Quote

    Originally posted by CrazY
    jeg var også ude og købe nye højtalere for ikke så lang tid siden. 2*700 watt RMS i 8 ohm :) med 2*15" basser, 5 tweetere og 1 horn i hver. Drinks blander helt sig selv når de spiller. :tongue:


    Lydder som nogle grumme højttalere!!! Men Cerwin Vegas AL1000 slog lidt hårdere.. Hvad er dine for nogen?.. Og 5 tweetere.. det lydder da vildt.. 8o

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by CrazY
    jeg var også ude og købe nye højtalere for ikke så lang tid siden. 2*700 watt RMS i 8 ohm :) med 2*15" basser, 5 tweetere og 1 horn i hver. Drinks blander helt sig selv når de spiller. :tongue:


    noget bulderbras ?

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Lydder som nogle grumme højttalere!!! Men Cerwin Vegas AL1000 slog lidt hårdere.. Hvad er dine for nogen?.. Og 5 tweetere.. det lydder da vildt.. 8o


    det er nogle HQ POWER, er bygget til discotek. Men jeg synes de passede bedre på mit værelse ;D. Og 5 tweetere er nødvendigt hvis de skal kunne følge med basserne :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    noget bulderbras ?


    tja.. det er det jeg kan li, når bassen ligger lige i brystkassen ;D, men træls at hvis øllene kommer for tæt på dem bliver de alle han øl. If you get my drift ;D

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Lige nu? Hvad vil du så have i stedet for ?


    Jeg ville gerne have B&O's søjlehøjttalere, men det er nu mere for et syns skyld. De er godt nok flotte synes jeg og dyre. :rolleyes:


    Ved det ikke endnu, men det bliver nok noget SA eller AudioVector eller hvis pengene er til det, så måske noget Dynaudio...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by CrazY


    tja.. det er det jeg kan li, når bassen ligger lige i brystkassen ;D, men træls at hvis øllene kommer for tæt på dem bliver de alle han øl. If you get my drift ;D


    Hehe, nice nok ..


    Personligt kan jeg bedre lide det spiller rent og godt til hjemmebiffen, ikke til at skræmme naboen fra vid og sans, samt få alt deres porcelæn på gulvet :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hehe, nice nok ..


    Personligt kan jeg bedre lide det spiller rent og godt til hjemmebiffen, ikke til at skræmme naboen fra vid og sans, samt få alt deres porcelæn på gulvet :crazyeyes:


    Kunne ikke være mere enig.. ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Lydder som nogle grumme højttalere!!! Men Cerwin Vegas AL1000 slog lidt hårdere.. Hvad er dine for nogen?.. Og 5 tweetere.. det lydder da vildt.. 8o


    Vegas AL1000 kan langt fra følge med dem her, AL1000 peaker 1000WATT det er jo ikke vedvarende effekt. Men jeg har da hørt dem, og de har en godt lyd :)

  • Quote

    Originally posted by rasmusvn
    De er godt nok slet ikke Hifi, men jeg er nu alligevel glad for mit Z-680 fra logitech. Det kan også spille højt :clap:


    har osse det sæt og må sige det spiller for vildt ;)

  • jeg har da også lidt højtalere


    dali: 7A jubi .de skal have nye bas enheder(1100,-stk)


    Cerwin Vega: sw12


    b&w: cc6 s2


    og en kedelig thomson dpl 2000

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hehe, nice nok ..


    Personligt kan jeg bedre lide det spiller rent og godt til hjemmebiffen, ikke til at skræmme naboen fra vid og sans, samt få alt deres porcelæn på gulvet :crazyeyes:


    Naturligvis, men gerne begge dele... :clap: