Aion Beta 6 - Join Us!

Oprindeligt indlæg af nitan

Den har taget en del tid om at hente.. Men hentede det igennem deres Launcher.

Ved ikk om der måske findes Mirror downloads rundt omkring, har dog ikke lige haft mulighed for at finde noget endnu

Bare luk den helt ned og åben den igen et par gange, så kører du hurtigt igen..

Oprindeligt indlæg af Hampen

Bare luk den helt ned og åben den igen et par gange, så kører du hurtigt igen..

omg, åbnet og lukket forbindelsen utallige gange. Får en mxa på 50KBs/sec...zZzz
    De må sku være overbelastede de servere >.<

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

• Må nok ærligt erkende, at det er ikke så meget for mig..

Havde håbet på sådan et stort spil ikke kun var flot tekstur mæssigt, men også bare lidt mere "flydende" character movement, de virker ektrem stive i ledende.. (Skal lige siges, alt grafisk var kørt op på maksimum)

Samt efter at have spillet WoW i så lang tid, så føles det et eller andet sted bare som WoW om igen, med at samle en masser af quest og gå ud og klar dem, få penge og exp af det.. og om igen..

Havde sat rimelig høje forventninger til spillet, efter at det har været under udvikling i knap 3 år, også meget snak om det..

Oprindeligt indlæg af origin
    Nogen der gider poste lidt screenshots fra det? Vil gerne se lidt af det, udover det på hjemmesiden :)

Ja tak!

• kom nu folkens, fortæl fortæl, hvordan er spillet indtil videre? Og hvordan pokker joiner man Closed Beta, og var der ikke noget med at der er en Open Beta i sigte i den kommende weekend, frem til release datoen?

Oprindeligt indlæg af SinDecade
    kom nu folkens, fortæl fortæl, hvordan er spillet indtil videre? Og hvordan pokker joiner man Closed Beta, og var der ikke noget med at der er en Open Beta i sigte i den kommende weekend, frem til release datoen?

hvis du skal med til closed beta, kan du købe det på cdon.com som tidligere sagt i tråden :)

• Kan jeg vel i realiteten ikke engang nå, når jeg først skal downloade, og CB slutter i morgen gør det ikke?

Men jeg burde egentlig se om jeg overhovedet så meget som kan køre spillet på min gamle bærbare hehe. Eneste jeg kan krydse fingre for er 800x600 opløsning haha

1.5GHz, 1k ram, 128mb grafik kort og win xp hæhæ :P (kunne være man skulle nosse sig sammen og købe en stationær igen) :P

• Nu er jeg kommet i lvl 10 hvor spillet for alvor bliver "sat igang".

Og jeg syntes sgu det er meget sjovt! :) Det tilføjer et nyt aspekt at man kan slås i luften og flyve rundt.
    Armors og våben er også utrolig detaljerede, så de ser mega vilde ud! Jeg kan faktisk ikke andet end at anbefale det. Det virker også meget fejlfrit! Er ikke stødt på en eneste bug endnu...

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Nu er jeg kommet i lvl 10 hvor spillet for alvor bliver "sat igang".

Og jeg syntes sgu det er meget sjovt! :) Det tilføjer et nyt aspekt at man kan slås i luften og flyve rundt.
    Armors og våben er også utrolig detaljerede, så de ser mega vilde ud! Jeg kan faktisk ikke andet end at anbefale det. Det virker også meget fejlfrit! Er ikke stødt på en eneste bug endnu...

Nice, jeg skulle vist have været noget hurtigere ude hehe

Bliver helt sikkert årets største MMORPG, og jeg bliver nødt til at prøve det når det udkommer 25 sep hehe.

Men venter også stadig spændt på at se det nye Final Fantasy 14 online der kommer til næste år :o Lyder meget lovende.