Mit forsøg på en hjemmeside

  • Har lige siddet og puslet et par timer og fået denne her side lavet. Den skal fyldes ud med lidt flere billeder når jeg engang har fundet ud af hvorfor nogle af mine .jpg-filer ikke kan bruges.
    Er der forskel på formatet når man "gemmer som" i PaintShopPro 8.0 og i tidligere PSP-versioner. For mine gamle billeder vil programmet godt "sætte ind". Men ikke de nye :(
    Bruger forresten et gammelt men meget nemt program som hedder Claris Homepage 3.0. 8)
    Passer lige til mig - ikke så mange "dikkedarrer" - lige ud af landevejen - og så er det bare med at "uploade" det :)
    Hvad synes I så ?( Kom bare med det ;)

  • hehe.. sygt nok!!!..

    • Soltek..."Somethin?
    • Intel P4 2.5 GhZ @ 2.52 Ghz
    • Sapphire Radeon 9700 128mb @ 310/340
    • 640mb DDR- PC2700
    • Samsung 120 - GB
    • NEC- DVD brænder 52x

  • hmm.. har lavet hp's i nogle år efterhånden :S ... hvorfor udnytter du ikke Paintshopro 8.0 til at lave grafik til en menu eller noget? den er lidt kedeligt din hp :S syntes det ser lidt grimt ud med de der jpg filer rundomkring :S .. men.. hvis det er lavet af en nybegynder til hp .. syntes jeg hp'en er fin nok ;)

  • Quote

    Originally posted by Voltmod
    hmm.. har lavet hp's i nogle år efterhånden :S ... hvorfor udnytter du ikke Paintshopro 8.0 til at lave grafik til en menu eller noget? den er lidt kedeligt din hp :S syntes det ser lidt grimt ud med de der jpg filer rundomkring :S .. men.. hvis det er lavet af en nybegynder til hp .. syntes jeg hp'en er fin nok ;)


    Nu er det vel ikke en professionel hjemmeside han laver ...


    anyway, brug Photoshop, siden den er det perfekte billedebehandlingsprogram .. Og en hjemmeside behøver ikke fancy knapper, tværtimod ;)

  • Nice, ser da godt ud, det eneste jeg ikke syns om er de billeder fra Kalymnos, ser alt for dejligt varmt ud i denne her tid :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Nice, ser da godt ud, det eneste jeg ikke syns om er de billeder fra Kalymnos, ser alt for dejligt varmt ud i denne her tid :))


    Det er altid godt at drømme ;) - om sol og varme himmelstrøg 8) og især om badestrande og hvad der følger med :D
    De der Kalymnos-billeder er fra den første tur og fra min tidligere side, som lå stille i ca. 3 år. Jeg har mange flere som jeg lige skal have scannet ind fra de sidste par år. De bliver så i end større opløsning.
    Helle siden vil i den nærmeste fremtid blive opdateret og justeret for de skavanker som min har. Nok fordi den kun tog ca. 1½ time at lave.

  • Enig. Det ser bedre ud. ;)


    Hvilken opløsning er siden designet til?


    Kører 800 x 600 her og der er siden en anelse for stor.

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Enig. Det ser bedre ud. ;)


    Hvilken opløsning er siden designet til?


    Kører 800 x 600 her og der er siden en anelse for stor.


    Tror nok til 1024x768 - ved det ikke rigtigt - første gang jeg prøver dette program. :rolleyes: Jeg lavede den bare, uden at kigge så meget i options. Kigger på det og de småfejl der er - en gang til næste år :)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Tror nok til 1024x768 - ved det ikke rigtigt - første gang jeg prøver dette program. :rolleyes: Jeg lavede den bare, uden at kigge så meget i options. Kigger på det og de småfejl der er - en gang til næste år :)


    Kan jeg godt følge dig i. ;)
    Du må spare lidt på energien, så der er lidt tilovers til de 3 duller i aften... he he ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Kan jeg godt følge dig i. ;)
    Du må spare lidt på energien, så der er lidt tilovers til de 3 duller i aften... he he ;)


    Hvorfor kan kvinder ikke tåle sprut - de 3 blev simpelthen så hønefulde og gik nærmest i koma rimelig tidligt. :( Og mig som havde så meget energi - surt show :(
    Har forresten lige finjusteret siden en smule. 8)
    Hvad synes I om den nu ?( : Bentzin's Station

  • Ja så vil jeg da også lige sige at jeg har justeret lidt på min side. Har legt lidt med Ulead Cool3D på min forside. 8) synes jeg selv - hvad synes I ?(


    Ps. linket står i min signatur

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Ja så vil jeg da også lige sige at jeg har justeret lidt på min side. Har legt lidt med Ulead Cool3D på min forside. 8) synes jeg selv - hvad synes I ?(


    Ps. linket står i min signatur


    ikke noed specielt bentzin, men et af menupunkterne hedder "hvem er jeg" - men trykker man på det får man kun en forklaring om dit navn, en masse oplysninger om fodboldklubben du hepper på, og hvad du bruger tid på, der er altså ikke noget "om dig", eller som fortæller hvem du er, så måske skulle du næsten skrive det, eller lave menupunktet om...;)

  • i digileg har du ikke bare taget et billede og gjordt det negativt ?(
    ellers en fin side :clap:


    der må gerne komme nogle pic af din pc ;)

    Your pony died because it wasn't pretty enough

    Rettet 2 gange, sidst af DoDo ().