Smask!! DET ER POLITIET

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto


    hvem har foltalt at de modarbejder politiets arbejde??? det har jeg da ikke læst nogle steder...


    Jeg tror godt, at vi kan blive enige om at man ikke bliver slået af politiet uden grund.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Jeg tror godt, at vi kan blive enige om at man ikke bliver slået af politiet uden grund.


    Men vanto er jo heller ikke blevet slået af en betjent. Han er bare blevet slået af en politistav (eller rettere 2). Hvis du læser tidligere beskeder fra ham kan du se at han ikke har ikke hindret politiarbejde, men vel snarere testet deres udstyr :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • det var 3 men ja jeg har ikke modarbejdet politiet tværtimod jeg er nok det de unge vil kalde en "stikker" hvis jeg ser folk gøre det mindste ulovligt ringer jeg til politiet... jeg er blevet slået med en politi stav af min ven ikke af politiet....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Okay, så beklager jeg at jeg overså den pointe.


    Min pointe er at jeg hader unge der modarbejder politiet.


    Så jeg er dum og intetsigende fordi du ikke kan læse? Jeg svinede bare en sviner. Quid pro quo, retard.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Okay, så beklager jeg at jeg overså den pointe.


    Min pointe er at jeg hader unge der modarbejder politiet.


    unge??? er du ikke teenager eller??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Så jeg er dum og intetsigende fordi du ikke kan læse? Jeg svinede bare en sviner. Quid pro quo, retard.


    Du er dygtig, og jeg kan sagtens læse, men hyg dig nu nede i Netto, du har en lang arbejdsuge foran dig.

  • en demonstration er et kollektivt udtryk for en given mening og kan være enten fredelig eller voldelig


    Hvis demonstrationen forløber fredeligt er der INGEN undskyldning for at skulle opløse den ved brug af magt (om det er gas eller hund, og slet ikke ved at bruge stave). Derimod skal en fredelig demonstration kun holdes under opsyn HVIS den skulle gå hen og blive voldelig, hvoefter de selvfølgelig skal gå i aktion.


    Jeg ved ikke om det er fast protokol hos strisserne, men det er helt sikkert noget der ville kunne indgå som en procedure hvis ellers deres overordnede ikke havde røget for meget konfiskeret hash.


    Jeg har intet tilovers for politiet hvis de bruger vold til at adskille en fredelig demonstration. Den slags hører ikke hjemme i et demokratisk land.


    Det er jo klart at politiet dækker over den slags historier, for husk på at politiet er en nations udøvende magt, derfor skal politiet opretholde et image som folk man kan stole på til at opretholde lov og orden.


    Fredelige demonstranter gør sjældent noget ulovligt. Der er ikke noget ulovligt i at sætte sig ned foran en kirke for at beskytte andre (kun i under et korrupt regime).
    Det der går galt her, er at én person (lederen) har fået en ordre fra én anden person (lederens overordnede), som vil have folk som er bange og desperate ud af kirken i en ruf.


    Det rigtige ifølge et demokrati og de 10 bud (som kirken står for vha. Kristendommen), ville være at hjælpe de folk der ser frem til at få ødelagt deres familier.


    man slår ikke på en mand der ligger ned... jo, i et såkaldt "demokrati" der kaldes for Danmark

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • her tager du helt fejl min ven for de satte sig så politiet ikke kunne udføre deres arbejde og det er ulovligt og når man ikke gør som politiet siger og flytter sig, så er politiet nødtil og bruge magt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nitan


    Den viser da lige præsis det modsatte, i følge mine øjne.. Men nu ved jeg ikke hvor vidt man kan tro på det man ser, og høre.. Så synes jeg det er vildt de venter i over en time bare for at få dem til at falde til ro..


    1 : De går ind i skjorteærmer og knipler i BÆLTET
    - præsten siger - Kampuniform og skjolte/knipler blind mand ? :crazyeyes:


    2 : politiet siger efter 40 min parlamenteren skifter de pga
    at de bliver truet med diverse kasteskyts , glas mv
    - hvor var præsten i de første 40 minutter ?.
    - eller har han også selektiv hukommelse ?. :oops:


    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24691761.html?nidk



    synes godt nok det er på tide at få ryddet op i hele "flygtninge" situationen.
    incl de socialbedragere der er "flygtet" til dk - fået opholdstilladelse og snylter
    på det danske samfund og på samme tid kan tage på "ferie" hjemme i måneder af gangen.
    Og visse af dem får løn i hjemlandet.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

    Rettet 2 gange, sidst af Animal-mik ().

  • Videoen (har kun set sammenklippet) viser jo bare det som politiet hele tiden har sagt. Det er jo irakerne selv der skaber den ophidsede stemning, hvilket jo i bund og grund er forståeligt nok, da de jo formentlig både er bange og desperate. Det mest kritisable er sådan set at aktivisterne og ikke mindst præsten i den grad har løjet overfor medierne.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Animal-mik
    synes godt nok det er på tide at få ryddet op i hele "flygtninge" situationen.
    incl de socialbedragere der er "flygtet" til dk - fået opholdstilladelse og snylter
    på det danske samfund og på samme tid kan tage på "ferie" hjemme i måneder af gangen.
    Og visse af dem får løn i hjemlandet.


    Et af de værste eksempler synes jeg er de 5 irakere, der er førtidspensionister i Danmark. Der er tale om flygtninge, der har fået opholdstilladelse (og den ene har vist nok fuldt statsborgerskab). Samtidig arbejder de i Irak, nogle i parlamentet i Irak. De betaler ikke skat af deres lønninger og samtidig hæver de folkepension i DK.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Videoen (har kun set sammenklippet) viser jo bare det som politiet hele tiden har sagt. Det er jo irakerne selv der skaber den ophidsede stemning, hvilket jo i bund og grund er forståeligt nok, da de jo formentlig både er bange og desperate. Det mest kritisable er sådan set at aktivisterne og ikke mindst præsten i den grad har løjet overfor medierne.


    Anders


    Lige præcis ! Jeg kan sådan set godt forstå irakerne, de frygter jo at blive sendt tilbage til Irak fordi de ikke ved hvad der sker med dem. At præsten har løjet stiller jeg mig ret uforstående overfor.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af vanto


    her tager du helt fejl min ven for de satte sig så politiet ikke kunne udføre deres arbejde og det er ulovligt og når man ikke gør som politiet siger og flytter sig, så er politiet nødtil og bruge magt...


    korrekt at politiet har lov at bruge magt så, men er det fredeligt, så mener jeg stadig ikke at de er en skid bedre end forbryderne de normalt bekæmper hvis de bruger unødvendig vold....og har sq ofte oplevet at politiet bruger ekstreme metoder ved ellers fredelige forhold.....de er hvad vi kalder trigger-happy i mange tilfælde....blot bruger de kniplen for et godt ord.....de ældre betjente derimod er ofte bedre til at tage det roligt og tale sig til rette (den slags lærer man åbenbart ikke mere ) ....og dette er en generel bemærkning baseret på mine oplevelser, for jeg er enig i at man skal gøre hvad politiet befaler, hvis det er muligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.