Aion? godt eller?

  • Det er en smule svært at ha en mening om et spil der først udkommer om lidt under en måned :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg har spillet Aion Beta i et stykke tid nu og jeg må sige at det er meget underholdende. Grafikken er forfriskende og flot. Der er bare et problem med asiatisk produceret MMORPG's. Der er enorm meget grinding og dette kan være lidt irriterende i længden.


    Men hvis man har en masse tid på hænderne er det helt sikkert et spil der er værd at tjekke ud.
    Der er jo også en finte, så man kan spille beta'en uden at betale :P Men hvorvidt om jeg må poste det offentligt, ved jeg ikke helt, så jeg la' bare vær' :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hampen
    Jeg har spillet Aion Beta i et stykke tid nu og jeg må sige at det er meget underholdende. Grafikken er forfriskende og flot. Der er bare et problem med asiatisk produceret MMORPG's. Der er enorm meget grinding og dette kan være lidt irriterende i længden.


    Men hvis man har en masse tid på hænderne er det helt sikkert et spil der er værd at tjekke ud.
    Der er jo også en finte, så man kan spille beta'en uden at betale :P Men hvorvidt om jeg må poste det offentligt, ved jeg ikke helt, så jeg la' bare vær' :$


    Nice...
    hørte et interview med en af gutterne bag spillet fortælle lidt om det.. han sagde de havde taget lidt fra de 2 verdener alså asiatisk og amerikansk/EU og blandet det lidt.. så det ikke KUN er grinding som i de fleste asiatisk spil?


    der skulle være rig mulighed for andet, passer det?


    bla. der hvor PvPvE kommer ind i billedet.. :)


    *host*
    men hvordan kan man spille det gratis? jeg skal da prøve det.. :)
    eller bare kast et link ;)
    *host*


    hehe

  • Kan se den er gammel, men smider alligevel et svar.


    Nej man kan ikk flyve over alt med de vinger der. Historien går på, at en Deava (alle spillere tager en quest ved lvl 10 hvor man bliver en deava) skal bruge det aether (mener jeg det hedder) som er i luften/atmosfæren, til at flyve. Det er så mere koncentreret end andre steder, og de steder kan man flyve. Man kan dog til enhver tid bruge vingerne til at glide med, ved bare at hoppe, og så trykke space igen.


    På private servers ( nogen ) kan man flyve over det hele.