windows 7

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Låner lige tråden og kommer med et spørsmål. Håber det er okay, for det ligger meget tæt op ad tråden.

Er det muligt at installere Win7 uden at brænde det ud på DVD?.

Hvis du lægger det på en USB Pen, også sætter din Bios til at boote på den, burde det være muligt :)

Eller hvis du har floppy, og et kæmpe overskud af dem, kan dette også benyttes vil jeg tro :P

• ja, fandt det selv vha google :9xo ellers tak :9xo

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• sidder lige og kigger på at bestille win7 ultimate inde fra amazon og så ville jeg lige hører om ultima ikke er den samme der bliver solgt jorden rundt?.. altså om man køber UK-udgaven, eller den som kommer på det danske marked er vel det samme ikk?..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af PsyCho
    sidder lige og kigger på at bestille win7 ultimate inde fra amazon og så ville jeg lige hører om ultima ikke er den samme der bliver solgt jorden rundt?.. altså om man køber UK-udgaven, eller den som kommer på det danske marked er vel det samme ikk?..

Jo, det skulle jeg da mene.

Det eneste du lige skal huske at kigge efter er, om det er en E- eller N-version.

Specielt, hvis du gerne vil undgå dem.

• E/N version?.. Be om en kort forklaring?.. =)

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

E/N version?.. Be om en kort forklaring?.. =)

E er en version, hvor den ikke inkluderer IE 8, hvor man selv skal vælge en browser.

N er en version, hvor Medie Player ikke er inkluderet. Har prøvet den version af XP, men det var absolut ikke noget hit - none what so ever.

Personligt, så har jeg bare valgt den almindelige version, dog Home Premium, hvor både IE og Media Player er en del af Windows. Gider ikke at bøvle med de andre ting. Også selvom jeg ikke bruger IE som primær browser eller MP som primæer medieafspiller.

Media Player er dog yderst lækker, når man vil dele musik og andet med sin PS3.

• Arh ok, ja jeg skal bare have versionen hvor både EI og MP er med, ikke at jeg bruger det som primært, men som du siger, det er meget rart og have liggende.. =)

http://www.amazon.co.uk/exec/o…ing=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Denne version er det ikke bare den "almindelige" hvor det hele er med?.. =)

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

• Arh havde ikke set at Premium også kom i begge versioner også.. =) Jamen var egentlig for at jeg kunne smide dansk sprog på hvis jeg ville og så havde jeg kigget lidt på det der XP-mode som jeg dog ikke synes og kunne finde på den liste du linker til der..

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

Arh havde ikke set at Premium også kom i begge versioner også.. =) Jamen var egentlig for at jeg kunne smide dansk sprog på hvis jeg ville og så havde jeg kigget lidt på det der XP-mode som jeg dog ikke synes og kunne finde på den liste du linker til der..

XP-Mode?

• Har lige prøvet XP mode og det er ikke noget at råbe hurra for, det kan bruges til programmer men slet ikke spil, man kan ikke få adgang til sit gfx og får kun adgang til et emuleret S3 Trio 32/64 som ikke rigtig kan bruges til andet end at vise desktop, så noget af en skuffelse for mig da jeg troede man kunne bruge den til de spil som ikke vil under Vista/7
    Så dualboot hvis man vil spille XP spil.