windows 7

• Jeg sidder med Windows 7 Proff fuld version. Det kører bare godt, har ikke oplevet nogle problemer overhovedet. Så jeg er fuldt ud tilfreds.

Kan varmt anbefales, når det bliver tilgængeligt for offentlighedden. :)

Oprindeligt indlæg af Toby
    Jeg har købt en Opdatering til min Vista for 100kr, så jeg får Win7 Ultima... det er da billigt nok hehe

Toby hvordan virker det opdaterings noget?.. skal du først installere dit vista og så smide Win7 på maskinen, eller kan du installere direkte fra en win7 dvd?

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• til dem som bestiller i udlandet.. Huske nu lige, at det ikke er danske versioner.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    til dem som bestiller i udlandet.. Huske nu lige, at det ikke er danske versioner.

I know.

Bryder mig bogstaveligt talt ikke om Windows på dansk - foretrækker absolut de engelske termer :clap:

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Men bestilte den dog lige :D

Havde fået bestilt E-versionen, som tilmed kostede lidt mere.

problemet er at jeg måske snart flytter (01.10), og så vil w7 blive sendt til den gamle adresse

vedr. W7 E - så du kan vel afbestille og bestille igen

Oprindeligt indlæg af Macimuz

I know.
    Bryder mig bogstaveligt talt ikke om Windows på dansk - foretrækker absolut de engelske termer :clap:

jeg kan heller ikke finde rundt i de dansk windows, og så er man jo van til engelsk i bios og man kan jo stadigvæk vælge dansk tastatur... æøå

• Har også afbestilt version E ;)

Det er også bare nemmere, efter min erfaring, at finde guider, tutorials ol., når Windows er på engelsk.

Oprindeligt indlæg af PsyCho

Toby hvordan virker det opdaterings noget?.. skal du først installere dit vista og så smide Win7 på maskinen, eller kan du installere direkte fra en win7 dvd?

Det er fordi jeg har købt en ny bærbar, og jeg havde Vista her hjemme, så kunne jeg købe en Update til Win7, så jeg har modtaget en Key, som det enste, så tror jeg skal hente det eller noget inde på deres hjemmeside, og så bare bruge den kode.. sådan forstod jeg det ivertifald :)

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    til dem som bestiller i udlandet.. Huske nu lige, at det ikke er danske versioner.

På nær hvis du køber Ultimate, der følger 32 sprog med som man kan downloade, deriblandt dansk.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk

På nær hvis du køber Ultimate, der følger 32 sprog med som man kan downloade, deriblandt dansk.

kan man ikk vælge det under installationen hvilket sprog man vil have?.. eller installere man først på engelsk og så derefter henter en sprogpakke ned?.. :S

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

kan man ikk vælge det under installationen hvilket sprog man vil have?.. eller installere man først på engelsk og så derefter henter en sprogpakke ned?.. :S

Ja, det foregår ligesom i RC1..

Men installerer den på engelsk ført, og går derefter ind i Windows Update og henter den sprogpakke man vil have..
    Derefter kan man i kontrolpanelet ændre sproget..
    Det smarte er fx. som på mine svigerforældres PC..

Der har hun sit RC1 på spansk, og han har det på dansk..

• Tror du ikke at man kan "smelte" sprogpakker ind i win7 ved sådan noget som Vlite egentlig?..
    (Hader og hente alle mulige opdateringer og ting fra win-update nemlig)

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

Tror du ikke at man kan "smelte" sprogpakker ind i win7 ved sådan noget som Vlite egentlig?..
    (Hader og hente alle mulige opdateringer og ting fra win-update nemlig)

Så ska du nok vide hva du laver, du ka jo os bare hente den du vil ha og ha liggende og installer bagefter, ellers ska du bare ha "Microsoft.Windows.7.Language.Pack.x86.DVD.MULTILANGUAGE" som fylder små 1,9gb der er alle sprogpakker på har den selv det er nice nok, selv om jeg bare har mit på engelsk. til x64 fylder den dvd 2,3gb ;)

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Så ska du nok vide hva du laver, du ka jo os bare hente den du vil ha og ha liggende og installer bagefter, ellers ska du bare ha "Microsoft.Windows.7.Language.Pack.x86.DVD.MULTILANGUAGE" som fylder små 1,9gb der er alle sprogpakker på har den selv det er nice nok, selv om jeg bare har mit på engelsk. til x64 fylder den dvd 2,3gb ;)

er det da mere besværligt end og smide ServicePacks på XP og Vista?.. Det har jeg da gjorde gennem de sidste par år så jeg slap for lidt af updatesne inde fra win-update

Er det kun ultimate man kan bruge sprogpakker til, eller kan man bare købe en engelsk home premium og så smide dansk sprog pakke på hvis man får lyst til det??

Asus Maximus III Gene
    Gainward GTX470

Rettet en gang, sidst af PsyCho ().

• Låner lige tråden og kommer med et spørsmål. Håber det er okay, for det ligger meget tæt op ad tråden.

Er det muligt at installere Win7 uden at brænde det ud på DVD?.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650