windows 7

• Hey...

Jeg skal snart ha formatert min pc, og køre lige nu med Vista 64bit
    Men jeg ved ikke helt om jeg skal vente til det nye windows 7 kommer, med 64bit og DK

Men er der nogle der ved hvornår det ca kommer? og om det havde samme problemer som vista med driver, eller om det er det samme, så man ikke kommer til at få nogle problemer med det

Er det ikke også noget med man kan hente en version af Windows 7 gratis?
    Er den så "fuld" så man bare kan bruge alt i den, eller er den låst på en måde?

• Kan du vente, så nap Windows 7 når det kommer, d. 22. oktober i følge M$.

Der er ingen gratis version af Windows og det har der aldrig været. Der er kun en BETA, men der er vidst nok lukket for download af Release Candidate.

Oprindeligt indlæg af DingDong
    Kan du vente, så nap Windows 7 når det kommer, d. 22. oktober i følge M$.

Der er ingen gratis version af Windows og det har der aldrig været. Der er kun en BETA, men der er vidst nok lukket for download af Release Candidate.

oki, mente også beta hehe...

Det var bare, hvis man kunne DL den, og så bare Opgrader den med kode når det kom, så den var "lovlig.. kunne det jo være nice

• Oki... er det så sådan, at når den bliver sat til salg, så kan man købe den over deres hjemmeside, så man bare opgrader den RC udgave der, så man ikke skal formater igen så?

• Man kommer til at formatere lige meget hvad, der kommer ingen upgrade version i europa.
    Windows 7 RC er ikke en Beta, og er i min mening bedre som RC end vista og XP var efter SP1/SP2.
    De problemer jeg har haft kan tælles på 1 hånd, og det har været ting der kunne fixes allesammen.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Der er vel intet problem i at bestille den hjem fra eksempelvis Amazon.co.uk?

De har faktisk en ganske favorable forudbestillingspris - ca. 700 kr. inkl. fragt for Home Premium.

• jeg er ved at hente det nu... og kan se den gemmer det som en .iso fil...

Men hvordan får jeg det så over på min nye bærbar og installer det der, der er ingen windows der på..

(spørg sikkert dumt hehe)

• Nu hvor man skal til at over i Win7 hvilke af udgaverne skal man så gå efter?..

Kører pt XP-Pro så for at få noget tilsvarende er det så virkelig ultimate udgaven jeg skal op i?

Og hvad "mister" man ved at gå ned i de mindre udgaver?

Håber ikke du har noget imod jeg lige låner din tråd lidt Toby.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

• lige nu kan man da kun hente en version jo...

Men hvis du skal ud og købe det, vile jeg nok sige du skal gå efter den der hedder Ultima, da det vist nok er den nye form for Pro udgaven...

• ka kun tilslutte mig Bubbi, efter at jeg selv kørte med pre-release af Windows 7 så blev det RC1 (Build 7100) en anden build 7168 og så Build 7201 (Uofficiel RC2) og nu Build 7600 synes at både Build 7201 Engelsk & den Danske Build 7100 jeg har kørte rigtig godt, oplevede slet ik alle de fejl som jeg havde i den engelske Build 7100 & 7168.

igen mener at alle Build 71xx ka opdateres med med sprogpakker, det kan Build 7600 selvfølge os :)

• Lidt off-topic, men problemet er jo blevet løst ;)

Jeg fik i går installeret den helt færdige danske Windows 7 64-bit, og må sige det kører som en drøm.
    Jeg har været med siden betaen, og har hjulpet med at oversætte og teste den danske version. Alle der var med i denne mini-beta har kvit og frit fået en Windows 7 Ultimate, og med frit valg omkring sprog og om det er 32 eller 64 bit.

Så jeg sidder nu som en af de første med en fuldt lovlig og helt færdig version af Windows 7 :hb:

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

• http://windows7center.com/wp-c…loads/2009/03/skuinfo.jpg

home primium 4 me (AERO GLASS) :cheers:

Oprindeligt indlæg af BUGz

http://windows7center.com/wp-c…loads/2009/03/skuinfo.jpg

home primium 4 me (AERO GLASS) :cheers:

Nu sad jeg jo og var helt sikker på at jeg skulle investere i Ultimate, men ud fra det chart der synes jeg da ikke overhovedet at der er nogen grund til at investere i hverken Ultimate eller Professional..

Ja.. MUI Language packs ville være nice, men hvis det virkede lige så godt som det i Vista vil jeg da godt nok hellere være fri..

Men er der overhovedet nogen grund til at vælge Professional eller Ultimate?

Rig: i7- 950 - Asus Rampage II Xtreme - 6 gb Corsair Dominator - PowerColor LCS 5870 @ 900/1250 - WD 500GB - Seagate 2 TB (Lager) - Samsung SyncMaster 2343NW @ 2048x1152 - Corsair Obsidian 800D - Coolermaster Silent Pro 850
    Cooled by: XSPC Delta v3, EK Asus Mosfet, EK Asus Fullboard and Laing DDC Ultra