Aion server?

  • vrøvl ..netop at man sidder og snakker og spiller med folk fra hele europa er da mega fedt, underholdende og ret lærerigt...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • I et forsøg på at få dette sparket igang med så lang tid til at få vores budskab ud og få samlet så mange danskere på samme server som muligt starter jeg denne op igen.


    Vores forslag fra Semper Danica's side er, at vi vælger bogstavet "A" til startserver, og så den første alfabetisk. Såfrem der ikke er nogen server ved release der hedder noget med startbogstav "A" hopper vi videre til "B" osv.


    Ideen med at det lige præcist skal være bogstavet "A" er ganske enkelt vi forventer det bliver en meget aktiv server, idet mange der har spillet beta og kender et par enkelte servere derfra i forvejen + nogle folk de allerede har spillet med på de første beta servere.


    Derfor lad os få spredt budskabet om at den uofficielle danske server er serveren med startbogstavet "A" og derved den første server i alfabetet!!


    Jeg skal nok opdatere med det endelige servernavn, så snart serverlisten foreligger.

  • Det skal nok passe waskustobaskus - vi har snart 7 års jubilæum :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    der er ikke noget værre en, hvis et land besætter en server, det er sket før i WoW


    Det kommer nok an på holdninger - jeg synes det er rart at være på en server med ligesindede, og at man kan snakke dansk i grupper. Jeg har absolut intet imod at gruppe med andre nationaliteter, men generelt er kommunikationen bare mere flydende, hvis det foregår på modersmål.


    Vi har opfordret til at lave uofficielle danskerservere i AoC og WAR, og begge steder er det blevet taget godt imod, og har umiddelbart været problemfrit. Du har dog naturligvis ret til at have din mening, uanset om du kan argumentere for den eller ej.


    Jeg ser frem til at spille med og mod jer andre på den alfabetisk første server :)

  • Dem der har prøvet beta, hvad synes i om det? Overvejer kraftigt at købe det, men bryder mig ikke rigtigt om at man ikke kan finde ordentligt ingame video eller at man absolut skal købe pre-release for at prøve beta.. Det lugter af en slags EA Games-random crap game


    Til det med danske servere, så foretrækker jeg hellere aktive blandede servere, fordi niveauet ofte er højere (siger min erfaring mig) pga. udelukkelsen af dem der ikke kan snakke/skrive ordentligt engelsk..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Dem der har prøvet beta, hvad synes i om det? Overvejer kraftigt at købe det, men bryder mig ikke rigtigt om at man ikke kan finde ordentligt ingame video eller at man absolut skal købe pre-release for at prøve beta.. Det lugter af en slags EA Games-random crap game


    Til det med danske servere, så foretrækker jeg hellere aktive blandede servere, fordi niveauet ofte er højere (siger min erfaring mig) pga. udelukkelsen af dem der ikke kan snakke/skrive ordentligt engelsk..


    Kan svare dig sådan :)


    Hvis man intet har imod det questing miljø der er i WoW, så er spillet fanstisk flot og ny skabene :)


    Men jeg venter nu personligt indtil der kommer nærmere info om SWTOR angående release mm. før jeg bevæger mig videre ud i Aion :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Er ikke sådan lige til Star Wars.. siger mig ikke noget.. Men har du prøvet Aion?


    Ja fik prøvet det i beta 6 perioden her forleden :) Men fik ikke spillet mere end 3 timer totalt desværre, dog i de 3 timer synes jeg i starten det mindede meget om WoWs opbygning af at skulle ud og queste og slagte monstre for at få quest items ud af dem.. Dog hvis man ser forbi dette så er spillet faktisk utrolig flot grafisk og tror som end også at når man endelig kommer igang, så er gameplay der også :)


    Men sagde også at jeg ventede til det nye Star Wars :P